Gå til innhold

Se der ja....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var man plutselig høygravid :-)

Men, nå begynner det virkelig å gå sakte synes jeg!

Når begynte du å synes det gikk sakte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fortsatt fort, synes jeg. :)

(33 dager igjen)

Skrevet

Jeg hadde ikke vært lenge på 3.trimester før jeg syntes det begynte å gå saktere. På samme tid har det gått fort også her, men er så mange som føder, og en begynner plutselig å vente litt ekstra selv på å få se babyen. Så pga at jeg har sett målet der fremme, så har det føltes som om dagene har gått litt tregere.

Skrevet

Det begynte å gå sakte når jeg kom inn i 3. semester da alt ble mye tyngre og bl begynte å kjennes enda verre. 76 dager igjen med dette her...huff.

Skrevet

30 dager igjen og tia fyk! :) Bruke desse siste dagane før termin med venna, vaska kle, vaska hus, går på jobb å nyte tia med kjæresten <3

Skrevet

Jeg synes tiden går fort hele tiden jeg.. Så i denne enden prøver jeg faktisk tiden til å gå opp for det vi må ha gjort til poden kommer :)

Jeg er snart høygravid selv, og det har gått utrolig fort!

Skrevet

Det begynte å gå sakte i uke 26 da de falske riene satte inn for fullt.

Og de var visst kommet for å bli, kombinert med kraftig bekkenløsning og mer eller mindre sengeleie siden da har det gått saaakte....

Endelig høygravid, og teller dager. Kan ikke hjelpe for det. Hver kveld sier min mann til meg "en dag mindre, kjære" og jeg sjekker siden min på bim som teller ned til termin.

Nå venter jeg bare på å bli fødeklar, for mentalt er jeg der for lengst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...