Gå til innhold

Svimmelhet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor tidlig man kan bli svimmel i svangerskapet? Jeg ble insiminert på fredagen og i dag er jeg fryktelig svimmel! Det startet i natt. Kjennes ut som hodet mitt pluttselig snurrer! Samme om det er når jeg ligger, sitter, står eller går. Dette er veldig uvanlig for meg. Har aldri opplevd dette før. men formen er ellers fin =)

Jeg fikk også litt ømme bryster på torsdag når jeg fikk EL, dette har jeg heller aldrig opplevd, men det som jeg stusser litt på er at det har bare blitt vondere og vondere. Jeg trodde det ville gå over litt etter hvert. Noen som har noen erfaringer ang dette?

Jeg håper jo på at dette kan være tegn på at noe skjer med meg, selvom det muligens er litt fortidlig. Jeg skal teste meg 17 mai, som da blir 2 dager før forventet tr. Og jeg tenker egentlig ikke noe særlig på dette, men blir litt nyskjerrig da =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir bare gravid med prøverør, og etter denne befruktningen ble jeg svimmel bare noen dager etter innsett. Jeg er 10 uker i dag, og er fremdeles svimmel til tider.

Når det gjelder ømme bryster så er jo det også et tegn, men mine begynner å vokse også, og det merkes ganske fort etter jeg er blitt gravid.

Lykke til med testingen 17.mai, men ikke bli for skuffet om det ikke er en liten spire. Husk at man kjenner veeeeldig etter på om det er noen symptomer, og det kan lure deg litt!

Krysser fingrene for deg :o)

Skrevet

tusen takk for svar =)

Dette er andre forsøke til meg og samboeren! Sist så kjente jeg på absolutt alt! hehe. Men denne gangen er jeg myye mer rolig og tenker ikke så mye på det. Er kun denne svimmelheten som har kommet noe veldig! Og den er ikke til å unngå å merke =)

Så ang testingen, så tar jeg det som det kommer =) er den negativ, så tester jeg igjen senere =) Håper selvfølgelig, men etter å ha vært med på det sist, så tar jeg det litt som det kommer =)

Masse lykke til vidre i svangerskapet!! Utrolig artig at det har gått så fint for deg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...