jobber med saken har klart det Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hei:) Noen som kan anbefale 3d ultralyd i Bergen? Hva kostet det? Og hvor lenge var du inne?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Vi brukte Majorstuaklinikken når eg gjekk gravid første gang og skal bruke dei igjen no neste veke. Veldig fornøgde med dei. Fekk tilbud om å komme tilbake gratis fordi ho som tok ULen ikkje var heilt fornøgd med timen. Ho syns han gjømte seg for mykje. Huska ikkje kor lenge vi var inne dessverre. Vi betalte 900 sist, i 2008. Det var uten undersøkelse av babyen, skal du ha det koster det 1200. Trur prisane er dei samme no.
Jente-81 Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Hei, jeg snakket med dem på Majorstuaklinikken i Bergen går, og jeg har bestillt meg time ) Gleder meg!! Når jeg ringte fikk jeg vite at det tok ca en halv time, og en fikk med seg bilder og en dvd med bilder og noen filmsnutter på. Fikk beskjed om at prisen for 3D UL var 1200,- Var en utrolig hyggelig dame jeg møtte i tlf
jobber med saken har klart det Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2011 Tusen takk for svar:) Da blir det Majorstuaklinikken på meg og:) Er det lang ventetid?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Nei, har fått inntrykk av at man kjeme til ganske kjapt Veit om folk som har ringt og fått time veka etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå