januarbaby + novemberspire Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hva skal jeg velge og hvorfor? babyen som skal bæres er 4 mnd nå
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 vi har vært superfornøyd med ergo til førstemann minsten skal straks bruke den han og, vi bare venter på å få tilbake spedbarnsinnlegget etter at broren min har lånt den til kid'en sin
stjertløvetann Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Har manduca, og er fornøyd med den, men ikke så ekstatisk som mange andre kanskje Er egentlig mest glad i mei taien min jeg, er den jeg bruker oftest når jeg bærer
jentemamma Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Veldig fornøyd med Ergo som vi kjøpte når baby var 7 mnd. Bærer både på mage og rygg, funker supert begge deler. Eneste er at jeg nok er litt liten for Ergo, strammer maks men sitter litt for løst (men likevel MYE bedre bærekomfort enn f.eks babybjørn eller meis!!!). Hørt at Manduca kanskje sitter bedre hvis man er liten?!
januarbaby + novemberspire Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2011 Takk for svar! Har enda ikke klart å bestemme meg for hvem jeg skal ha
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Begge er veldig gode, jeg har selv Manduca og den er ihvertfall helt super=) Største forskjellen er vel at Manduca har en glidelås, slik at ryggpanelet kan forlenges og derfor gjør selen bedre egnet til større barn også, samt at den gir bedre støtte til babys nakke fordi den går høyere opp på ryggen deres.
januarbaby + novemberspire Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2011 Da har jeg bestilt meg ergo Galaxy grey (grå med stjerner) Gleder meg så til å prøve den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå