InsomNina Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hun kaver og styrer på hver eneste kveld når vi legger henne. Armene går i alle retninger, og det fører selvfølgelig til at smokken detter ut. Det har vart noen uker nå, og vi springer att og fram til rommet. I det siste har jeg bare lagt henne i vår seng, og ligger ved siden av henne og holder smokken på plass til hun endelig har sovnet. Dette er ikke noe stort problem, for hun skriker ikke eller noe. Bare lurer på om noen har vært borti det samme? At det gjerne har vært en periode den lille holder på slik, og så roet han/hun seg? Tar jo mye tid denne leggingen
littlefairy Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Hihi sånn holder gutten min på også, eller dvs gjorde tidligere, nå virker det som han har mer kontroll på smokken og det tar lenger å lenger tid før han klarer å "kave" den av seg..og innimellom klarer han å suge den til seg før den detter helt ut på en måte. han har faktisk blitt litt roligere med den kavingen nå også, når jeg tenker meg om, men litt er det da er 4,5mnd nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå