Gå til innhold

Har dere barneforsikting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer forsirking på babyen min på 5 måneder, men lurer på om det bare er tull? Har lest litt om det, og det virker jo som man må ha bli erklært medisinsk invalid for å få noe, og dette gjør legene tydligvis ikke på barn. Ser det er en del småutbetalinger også for ulike ting, men de virker ikke å være av det slaget som velter økonomien hvis vi må betale de selv. Forsikrer dere babyene deres og har dere noe erfaring med de ulike forsikringsselskapene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig ord da gitt... forsikring skal det være :)

Skrevet

våre to er forsikret :)

If har en veldig god barne forsikring som dekker en del forskjellig. f.eks ved alvorlig sykdom får man ut opp til 100 000.

Vi har og livs og personforsikring på oss begge til felle det skulle skje noe fælt :(

Anbefaler alle å tegne avtale om livsforsikring. :)

Skrevet

våre to er forsikret :)

If har en veldig god barne forsikring som dekker en del forskjellig. f.eks ved alvorlig sykdom får man ut opp til 100 000.

Vi har og livs og personforsikring på oss begge til felle det skulle skje noe fælt :(

Anbefaler alle å tegne avtale om livsforsikring. :)

Skrevet

Vi har forsikret vår lille gutt hos gjensidige.. de har en veldig god barneforsikring som kom ut som best i test hos tv2 hjelper deg..

Skrevet

Vi har barneforsikring gjenom Tryg, og den var visst blitt veldig bra, ifølge forsikringsagenten vi har hatt kontakt med. ( men det sier dem alle) Har avtale gjennom utdanningsforbundet, så får en veldig god avtale i Tryg. Vi har også tenkt til å forsikre vesla bare hun blir 3 mnd.

Skrevet

Hei,

Hos oss er hele hustanden tegnet person-/ barneforsikring via jobben min. Før den tid hadde vi via Gjensidige.

Skrevet

Synes ikke det er tull - man tror jo gjerne at hvis man får et sykt barn, så får man masse hjelp fra det offentlige, men sånn er det dessverre ikke. Vi har våre barneforsikringer i Gjensidige - de sikrer både oss og ungene dersom noe skjer med de. Hadde IF sin barneforsikring før, men der er det så mye unntak at den vil jeg ikke anbefale noen å bruke penger på.

Skrevet

Takk for tips alle sammen! Resten av familien er forsikret i Gjensidige så da blir sikkert babyen det også.

Skrevet

Mine er forsikret gjennom jobben min, vi har en utrolig god forsikring der på hele familien.

Skrevet

2-åringen min er forsikret, og nå ble jeg minnet på at jeg må ringe å skaffe til snuppa mi også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...