kokosyklus Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hvor får dere tak i det? Jeg har termin om noen uker og panlagger litt mme til kveldsmåltider. Sist brukte vi Collett og var så fornøyde med det, men jeg finner det ikke i butikken her. Har bare sjekket på Rema foreløpig. Er det egne butikk kjeder som har collett eller må man på apoteket for å få ta i det nå? det er tre år siden vi brukte collett sist.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Det utgår i flere butikker nå. Men her har coop obs tatt det inn igjen, meny og rimi
kokosyklus Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2011 Hvor lenge holder en pakke når man gir fulle måltider hele døgnet? TAKK for svar bad santa:) Vi planlegger litt utenom helsesøster for å få en hverdag vi kan trives med. OM det går skal vi amme hele dagen og gi ett måltid mme på kvelden fra starten for å se om det kan gi oss bedre netter og meg litt mer overskudd til å takle resten av familien. hvordan går det med bekkenet ditt?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Bad santa ja. hehehe julenicket mitt det Det er to poser oppi en pakke men en pose holder i ca 3-4 dager så vi kjøper inn en pakke i uka kanskje. Ble litt usikker nå men:P Da får han 150 ml pr måltid ca. Noen ganger litt mer pga vi lager grøt Men er lurt å kjøpe inn et par pakker om gangen. Vi opplever ofte her at vi må innom alle butikkene pga Colletten blir borte så fort siden de ikke selger det overalt som NAN f eks. Lurt å gi MME om kvelden da. Sover som regel lengre da Går ikke så veldig bra trodde det var på bedringens vei, men dumme meg tenkte ikke på at det var smertestillende som gjorde det. Utrolig glad for at jeg fikk ks i allfall. Hadde sikkert blitt det uansett men. Skal begynne med behandling nå da i morgen faktisk med fysioterapeut. Han sa at jeg blir nok aldri helt frisk men tilnærma bra skal jeg nok bli! Har fått anbefalt av lege, manuellterapeut og fysioterapeut om å ikke bli gravid igjen. Så de bekreftet planen vår rett og slett. To unger holder mer enn nok. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå