Gå til innhold

Lager dere fotoalbum, fotobok, scarpbooking....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å lage fine album og ha ... Tenkte å lage enkle album til besteforeldre og faddere til jul som inneholder frem til 1 år.

Men til oss selv har jeg lyst å gjøre ting mer spesielt..

Hva gjør dere?

Men har ikke all verdens tid til d største prosjektet heller. Jenta vår er allerede 5,5mnd, så det er jammen på tide å komme i gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kremt...

Har fortsatt ikke laget til albumet til snuppa på 3...

Alt er skrevet på pc, må bare printe ut teksten på ulike farger ark i ulike størrelser, og lime inn sammen med bilder.

Nå er minstemann 3 mnd og skal fikse begge albumene før jeg er ferdig med permisjon.

Har laget fotobok til besteforeldrene og oldemor av førstemann.

Kommer til å lage fotobok av ungene til å ha selv også. Albumen blir en del tekst i, skjema over hvordan de vokste osv, mens fotoboken blir historien i bilder.

Skrevet

Jeg har begynt på albumet til han på 3,5 år, begynte da han var noen uker gammel - så ble det liggende....... Til minstemann på 10 mndr har jeg kjøpt album, ark og stæsj, har framkalt bilder og alt - men kommer altså ikke i gang :-) Kanskje når de begynner på ungdomsskolen eller noe :-)

Men babybøkene deres er i alle fall stappfulle av bilder og kommentarer, trøster meg med det.

Til besteforeldre har jeg bare laget digitale fotokalendere og fotobøker, de syntes det var helt supert :-) Jeg foretrekker å lage selv med papir, men jeg er så himla nøye og bruker gjerne 3 timer på 1 LO......så da tar det litt tid! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...