mariabee Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Har så lyst til å lage fine album og ha ... Tenkte å lage enkle album til besteforeldre og faddere til jul som inneholder frem til 1 år. Men til oss selv har jeg lyst å gjøre ting mer spesielt.. Hva gjør dere? Men har ikke all verdens tid til d største prosjektet heller. Jenta vår er allerede 5,5mnd, så det er jammen på tide å komme i gang!
mastermind Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Kremt... Har fortsatt ikke laget til albumet til snuppa på 3... Alt er skrevet på pc, må bare printe ut teksten på ulike farger ark i ulike størrelser, og lime inn sammen med bilder. Nå er minstemann 3 mnd og skal fikse begge albumene før jeg er ferdig med permisjon. Har laget fotobok til besteforeldrene og oldemor av førstemann. Kommer til å lage fotobok av ungene til å ha selv også. Albumen blir en del tekst i, skjema over hvordan de vokste osv, mens fotoboken blir historien i bilder.
petite fleur Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Jeg har begynt på albumet til han på 3,5 år, begynte da han var noen uker gammel - så ble det liggende....... Til minstemann på 10 mndr har jeg kjøpt album, ark og stæsj, har framkalt bilder og alt - men kommer altså ikke i gang :-) Kanskje når de begynner på ungdomsskolen eller noe :-) Men babybøkene deres er i alle fall stappfulle av bilder og kommentarer, trøster meg med det. Til besteforeldre har jeg bare laget digitale fotokalendere og fotobøker, de syntes det var helt supert :-) Jeg foretrekker å lage selv med papir, men jeg er så himla nøye og bruker gjerne 3 timer på 1 LO......så da tar det litt tid!
petite fleur Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Har forresten laget slike til gudforeldrene: http://www.papirgleder.no/galleri/showphoto.php?photo=24857&ppuser=8 Mye jobb, men de ble så glade for de :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå