Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Med førstemann kunne jeg ikke vente til magen begynte å vises, og jeg gledet meg sånn til å vise frem magen min. Denne gangen er det omvendt. Jeg vet at magen kommer fort nok, og håper egentlig at magen kan holde seg borte litt til. Jeg hadde kjempestor mage sist, og håper jeg ikke får like stor mage denne gangen. Blir så tungt å bære på. Jeg er nå 9 uker i morgen, og ser ganske liten forskjell på magen foreløpig, og det synes jeg igrunn er helt greit.
klar for 3? Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Ja, jeg vil gjerne kunne skjule det lengst mulig. Er nettopp kommet tilbake på jobb, så ser ikke for meg at sjefen blir kjempeglad. Men tviler på at jeg klarer å skjule det så lenge. Er bare 15 mnd siden sist jeg var gravid og dette er mitt tredje svangerskap, så jeg får vel ballongmage før uke 8. Kanskje sit-ups er løsningen?
Fabelaktiv Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Jeg er 10+3 og merker 'ingenting' på magen er sååå glad for det magen trenger ikke kommer før 9. mnd men da bør den komme bra! Mellomstadiet med kvaps rundt en litt forstørret (forstyrret) livmor er bare IKKE pent
respektatauten Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 ja, med førstemann håpet jeg faktisk at den skulle holde seg inne så lenge som mulig, å rett så heldig var jeg da jeg først fikk en liten kul i uke 30!! men så kom den jo veldig fort etter det da! nå er jeg 10 uker på vei og har en livmor på størrelse med en herrehåndball! den viser utrolig godt når jeg ligger på ryggen om morgenen, ganske sykt egentlig.. skulle gjerne fått den om 20 uker sånn som sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå