Gå til innhold

Liten oppdatering til mtp...

Anbefalte innlegg

I skrivende stund ser det ut til at du kan få rett i forhold til når jeg føder, altså uke 35-36...begynte å slime litt i går, så jeg fikk en sjekk av tingenes tilstand i dag...

1,5 cm åpning, moden mormunn og livmorhals på ca 2 cm...den var lukket, umoden og 2,7 cm for 2 uker siden...

Skal inn på kontroll på torsdag, og har fått beskjed om strengt sengeleie fram til da...er 33+4 i dag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143210974-liten-oppdatering-til-mtp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ikke så stor forandring på kontrollen i dag...litt kortere livmorhals og hodet ting ungen har kommet lengre ned og begynt å feste seg...må fortsatt ta det veldig med ro (34+1 i dag), og får ikke lov å gå 17. mai-tog med sønnen vår :(

Får kynnere annenhver dag nå...rolig en dag og kynnere uansett bevegelse den neste dagen..har du lyst å se hvor lenge jeg går med disse før jeg føder? Har de effekt på modning og sånt, eller er de bare plagsomme? Bare se hvis du har tid og ork ;) er egentlig bare oppdatering til deg :) (240885 på meg og termin 260611 hvis du trenger)

får inn du er under modning men at de som kommer de neste dagene ikke har noe betydning på modningen... Rundt 19 mai vil du merke noe mer og disse har effekt, går noen dager slik, så i uke 35-36 (tror ikke du vil gå lenger enn til 36+5) men en plass mellom der føder du ::)

nå blir jeg veldig spent! ;) fikk forresten også beskjed om at livmorhalsen er ikke så tykk, så når jeg får kynnere som er kraftige, så kan jeg få åpning veldig raskt...har hatt som mål å ta ting med ro fram til jeg er 35 uker (19 mai ;) ) og begynne å leve som normalt etter den tid...for da kan jeg føde på sykehuset her i byen og ikke på prematuravdeling :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...