Maya-87 Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Jeg triller på dagen for å få henne til å sove. I dag gikk jeg i en halvtime før hun sovna, og da skreik hun i ett sett. Hun vil rett og slett ikke sove i vogna lengre.. Når hun først sovner sover hun i 20-50 min. Det er alt hun sover hele dagen, før hun legger seg i syv tiden på kvelden. Er ikke det alt for lite når hun enda er så liten? Store deler av dagen er hun sutrete og vil sitte på armen, sikkert fordi hun egentlig er veldig trøtt. Har bare vært sånn i en halvannen ukes tid.. men kjenner det begynner å tære på. Veldig lange dager nå! Hun står opp i halv åtte-åtte tiden, og sover rundt halv tolv.. hvis jeg klarer å få henne til å sove. Noen som har eller har hatt det som oss og har noen tips?
Canari Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Disse barna er jo så forskjellige. Første skrek også mye før hun sovnet, og knne bare sove i vogn. Nr to nå (10,5 mnd) er mye greiere og lite grinete, heldigvis. Han tar første lutren i vår seng (legger han ike før etter 3-3,5 timer), da legger jeg meg sammen med ham til han sovner, og han har etterhvert lært å sove optil 1,5 time på første luren. Denm andre i vogna kan vare fra 30-80 minutter. Har du prøvd å legge deg sammen med ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå