Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg så på deg for ikke så lenge siden.. Nå husker jeg ikke hva jeg så da, men kan ta en ny titt i dag jeg. :)

Får opp et barn i 2013/2014, gutt kommer opp her. Får opp jentemamma så lurer på om du har ei jente fra før? eller 2 jenter får jeg opp her.. Mulig jeg er helt på bærtur nå altså...

Får opp at dere har sett på en del nye prosjekter i forhold til hus. Altså hus som skal settes opp snart. Ikke gamle hus altså... Kan det stemme? Ser ikke noe boligkjøp forløpig.. får litt trøbbel med banken.. Tror ikke dere får lån riktig enda. Huskjøp kommer opp nærmere jul. :)

Ser at du er i søkeprosessen i forhold til jobb. september/oktober kommer opp, men det er fast jobb. Lurer på om du får et vikariat et sted først evt en prøveperiode om ikke så alt for lenge. Er du utdannet noe? Får opp at du ikke helt veit hva du vil jobbe med nemlig.. Eller er du kanskje lei av det du er utdannet som, evt ikke veit om du vil fortsette med dette? Føler ikke at du har vært i jobb på en stund. Føler at du gruer deg veldig til å begynne å jobvbe.. jeg føler meg skikkelig nervøs og begynner å bite negler så jeg tror du gruer deg og er usikker samtidig som du gleder deg litt.. :)

Du må gjerne ta en titt tilbake? Ser du noe spennende i livet mitt? Får jeg fast jobb der jeg nå har begynt? altså ikke vikariater? flere barn??

F: 24.01.85

ok, kan ikke huske at du har sett på meg :P men no er ikke eg den som husker på alt :P

har 2 jenter fra før :)

Vi prøver å kjøpe tomt nå til høsten så skal den betalast ned (min mann skal grave den ut selv) og når den er betalt ned skal vi kjøpe hus( ferdigsett) så lån i banken til det får vi :) Men vet ikke om vi hadde fått lån til hus og tomta i lag :P

Ikke jobbet på 3 år pga permisjon (2 tette) og gleder meg om en unge å begynne igjen, men nervøs for å ikke få meg noe jobb :(

aha.. Da tror jeg dere får lån til selve huset ved juletider. Sikkert ikke aktuelt før den tid da. :) Men da får dere lån til det også etterhvert :)

Jobb får du. :) det ser jeg. :) Men ikke med hva.. tror det blir noe innenfor kontor arbeid av noe slag.. Ser permer, datamaskin og kopimaskin faktisk. :) Kan jo selvfølgelig bare være at det er et kontor på den jobben du får også da.:) Får opp butikkjobb også nemlig.. :)

oj så snart :P Vi har snakket om enn 2 års tid skal vi greie å betale ned tomten på... Så vi har rekna med en trang tid i vente med den prisen tomten ligger på :P

Men hvem vet hva som skjer :P eg klarer ikke å se på meg selv så :(

Har søkt innen helse og sosial så ble på et aldershjem :) Jobbet der i helger før men det begynner å bli noen år siden...

Hun ringte til meg i går men fikk ikke tatt telefonen da, og når eg ringte tilbake tok de den ikke :(

Så skal ringe tilbake i 11-12-tiden i dag og høre :)

butikkjobb?!?! hmmm kansje eg får meg 2 jobber :) jaja er jo kjekt med en forandring :P så to jobber har eg ikke noe i mot :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...