Gå til innhold

Tips fra ei nybakt mamma :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte den 29 april og ble klipt og fikk noen rifter under fødselen så måtte sy noen sting. Disse var veldig ubehagelig. Og et av de røk. Var veldig sår i mange dager og kjentes ut som at jeg ikke ble å klare å bevege meg på mange dager.

Fikk tipset selv av noen og dro å kjøpte medisinsk grønnsåpe på apoteket. Dette skal rense og sårene gror fortere. Har gjort underverker. Greit å kanskje å ha til man kommer hjem etter fødselen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har allerede kjøpt inn, enda termin ennå er fire uker unna :) Grønnsåpen var en livredder sist gang, den bedret livskvaliteten nesten umiddelbart.

Skrevet

Signerer den! Den gjorde underverker for meg etter sist fødsel :-)

Skrevet

Takk for tips!! Skulle ønske noen sa det til meg etter forrige fødsel.

Skrevet

Takk for tips! Det har jeg ikke tenkt på:) Får kjøpe inn det når det nærmer seg litt mer =) Spør man bare de på apoteket om medisinsk grønnsåpe da eller?:P hehe

Skrevet

det er veldig rart at det ikke ble informert om dette far sykehuset... Vet man pleier å anbefale det på gastroavdeling til enkelte pasientgrupper der.

Uansett, det viktigste er at dere får rumpa i såpevannet! Har et stående selv, håper jeg slipper å bruke det:)

Skrevet

Det skal jeg huske på:) Takk for tips :)

Skrevet

ja,hva sier man på apoteket? :)

Skrevet

Takk for tipset! Har faktisk ei flaske stående fra før, men har ikke tenkt på at det kan brukes der!

Skrevet

Dette funker også mot hemorider til dere som sliter med det både før og etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...