Tulla*venter vårt 4 barn <3 Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Kan jeg være så snill og spør om du vil ta en titt på meg også? Vi skal i banken nå i disse dager. Kan du se om vi får det lånet vi vil ha? Om det blir til at vi bygger eller kjøper hus (har mulighet til å kjøpe ett hus, men har også ei tomt- ønsker helst å kjøpe så er veldig spendt og kjenner jeg gruer meg litt) Vil du også se når denne lille i magen blir født? og om det vil gå raskere enn sist gang som var på knappe 1 time og 35 min fra riene begynte. Termin er 07.08.11 Har tre fødsler bak meg hvor to av de siste kom 3 uker før termin. Håper vldig å gå til termin med denne:) Utrolig takknemlig om du vil se på dette:) Fødselsdato på meg er foresten 30.09.1986
**Bellasnella** Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Får opp 17-18 juli på fødsel. Raskt og uproblematisk. Får ikke opp noe huskjøp forløpig. Tror dere kommer til å bygge jeg. Er det samboeren/mannen din vil? Mens du ønsker en kjappere løsning? og derfor ønsker å kjøpe ferdig nå.. helst i går? Føler at dere ikke er helt enige med dere selv/hverandre ang dette. dere får lån, men mindre enn hva dere hadde sett for dere. tror dere kommer til å få hjelp i form av kausjonist/medlåner. Det ordner seg, men tror dere har en litt stressende hverdag foran dere. Prøv å ro ned og tenk at dette løser seg. For det gjør det!
Tulla*venter vårt 4 barn <3 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2011 Takk så masse for svar:)! Føler også på meg at babyen kommer før tiden. Alltid sagt at babyen kommer 16 juli, så det kan stemme godt. Ellers er jeg helt kvalm med tanke på banken (men det er jeg alltid når dte gjelder slikt) Takk for god hjelp:)
Tulla*venter vårt 4 barn <3 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2011 Mannen var nok den som ville bygge lengst ja, mens jeg bikka over på å kjøpe, men i noen måneder nå har vi vert veldig enige om å kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå