Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte deres babya å bruke vippestol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente, som nå er 16 dager, begynte å bruke den for et par dager siden. Eldstemann var ca 10 dager når vi tok den i bruk.

Men på liggende nivå da, og ikke så lenge av gangen. Heller ikke hver dag. Blir mest for å se om hun roer seg der, om hun ikke roer seg andre steder, og stort sett faller hun til ro i den. Er våken og nyskjerrig, så vil gjerne ligge sånn at hun får se seg rundt.

Skrevet

Her begynte vi ikke å bruke det før han var ca 1,5 mnd. Fikk det til julegave av snille besteforeldre ;)

Skrevet

Vi begynte vel å bruke det da babyen var i underkant av 4 måneder. Ingen stor slager her i huset, men kan sitte der så lenge jeg underholder:) Funker bra til mating.

Skrevet

Vi begynte å bruke den med en gang vi kom hjem fra sykehuset:) Har vippestol med vibrering i, så der var ofte eneste plassen han roet seg når han var så liten.. Nå blir det kjedligere og kjedligere å sitte der (4mndr.), fordi det går ikke an å stille hellingen på den, så han blir veldig liggende..

Skrevet

ca 2 mnd var mine, men ikke lenge eller ofte de satt der. Nå er den gull til mating +sitte i mens jeg dusjer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...