Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Etter blødningen igår så klarte jeg ikke helt å finne roen. Jeg synes ikke at en blodprøve ville gi godt nok resultat og ihvertfall ikke raskt nok. Jeg ringte til en gynekolog kl tolv idag, og halv to satt jeg i torturstolen. Til min lettelse fikk vi se et normalt foster på to cm og med hjerteaktivitet. Jeg var til og med en ukes tid lenger på vei enn jeg trodde, så jeg er altså 8+6 idag. Jeg er kjempelettet og synes pengene timen kostet var vel anvendte penger. Jeg er så glad nå. Blødningene har stoppet og det var ikke spor av blod i livmoren. Så da håper vi at dette går bra. Uansett så var jeg å tok blodprøve idag og skal ta ny blodprøve på torsdag, men jeg regner med at denne er fin.
Lille jente Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Åh dette var kjekt å høre. Alltid godt å få se med egne øyner at det den lille er sprell levende, da blir det litt mer virkelig også!! 9 uker på vei i dag, da er det jo ikke lenge igjen til 2.trimester. Jeg er 10 uker i dag. Gleder meg til å komme over den magiske grensen så man kan slappe litt mer av. Blir jo nervøs hver gang man skal gjøre et toalettbesøk! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå