Gå til innhold

Gullis

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig koselig at du har tenkt på meg ! Det gikk bra idag, litt vemodig og rart men deilig å bli ferdig med det. Hadde en veldig fin samtale da jeg ble skrevet ut med en veldig erfaren sykepleier. Hun sa fortalte blant annet at man kan gjøre en slik utskrapning som ledd i infertilitetsbehandling for at man skal bygge opp nye og fine slimhinner, derfor kan man bli mer fruktbar etter en utskrapning. Hun sa også at det ikke var noen medisinsk grunn til å vente, dersom man blir gravid er det fordi kroppen er klar for det og da er det ikke noe i veien for at det klaffer med en gang.

Kjenner jeg er litt følsom og "rar" idag, tenker mye. Gleder meg til å bli meg selv igjen og se fremover og til at kroppen kommer tilbake til normalen. Neste gang håper jeg mageføleslen og alt er som det skal :)

Hvordan er det med deg?

Så bra at inngrepet gikk bra!! Det er deilig å bli ferdig med det! Jeg opplevde en stor tomhetsfølelse en stund etter inngrepet.. Var fryktelig sint og utrolig lei meg.. Bra at du møtte en flink sykepleier! Het hun Jannet TAylor? Mørkt hår og brune øyne?

Du må ta godt vare på deg selv!!

Jeg har det ganske bra! Tenker mindre på at jeg mistet og kjenner at jeg forholder meg bedre og bedre til det.. Idag kom endelig mensen tilbake, 5 uker etter at jeg oppdaget at skatten i magen var død. Onsdag er det 5 uker siden utskrapning.

Neste gang går det bra skal du se:))

Hvordan er formen i kveld??

Jeg så ikke på navnskiltet til sykepleiern men hun hadde mørkt hår og brune øyne ja :). Intensiv sykepleier. Den samtalen gjorde det hele mye bedre.

Jeg er helt tom og rar...litt lettet for at det er ute. Synes det var ekkelt å gå to dager med det døde knøttet der. Men kjenner at jeg trenger litt tid. Må bare bearbeide det litt. Humøret svinger. Ble helt sceneskifte. Hadde sett for meg våren og sommeren og igrunn resten av livet litt anderledes! Nå må jeg tenke på nytt.

Så godt å høre at du har det bedre, at mensen kommer tilbake er på en måte en ny start og får du mannen med deg er prøvingen igang igjen!!

Hun sykepleieren sa at hver 4. svangerskap går galt. Det stemmer jo litt statistsik fo meg , dette er forsøket på nummer fire. Hun gav meg troa på at dette skal gå bra og at alder ikke hadde noe med i spillet på at det gikk galt!

Nå skal jeg ta tak i meg selv, komme igang med trening og få opp humøret og gleden igjen! Blir spennende å følge hverandre!

Når jeg leser her inne synes jeg det ser ut som om det er flere av du yngste som mister enn av oss litt mere voksne. Grunnen til at det skjer er vel så enkel og komplisert som at det er noe feil med fosteret. I en idell verden skulle jo spirene våre vært friske og voksende, men når det er sånn så må vi jo bare begynne på nytt. Jeg har pakka bort vogna nå, tenkte den kunne stå fremme til november da jeg skulle ha. Har snakka med jobb om høsten, siden jeg ikke skulle ha permisjon alikevel osv osv.. man må omstille seg, og det er sårt og kan ta litt tid... Jeg gikk også to dager med død spire, og syns det var ekkelt. Var også lettet da den var tatt ut. Bra at du klarer å se fremover:) Du får prøve å ha en ok kveld!! TEnker på deg!! og ja, det blir spennende å følge hverandre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...