Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Et seriøst spørsmål, altså.

Jeg er 7, snart 8 uker på vei, og kan telle på en hånd de gangene vi har hatt sex i det siste :(

Er ikke bare jeg, som er redd. Mannen er også livredd.

Har vært prøvere i flere år, hatt mangen aborter, men ingen barn.

Vet jo at så lenge svangerskapet er normalt, så skal vi leve normalt, men akkurat det med sex er jeg veldig redd.

Hvordan er det med dere?

Fortsetter under...

Sakkars min mann.... vi har ikke hatt sex siden begynnelsen av mars siden jeg går på crinone gel.... Ikke veldig fristene da nei + at den konstante kvalmen er ikke akkurat opphissende... :)

Så lenge du ikke har blødninger så er det helt safe å ha sex, så langt så du er på vei så ligger de trygt inni livmoren :-)

Hehe, nesten en lettelse å høre at det ikke bare er her i gården det er litt tørke for tiden ;)

Jeg forstår deg så godt om du går på Crinone!!

Er noe kliss er det ;)

Hvor lenge skal du gå på Crinone?

Takk for svar, skal du ha.

Nå får jeg bare prøve å senke skuldrene, å håpe at det er riktig som du sier.

Hm, nei, det er jeg ikke redd for i det hele...

Mye mer redd for å løfte tungt, spise feil o.l...

Nå har jeg aldri abortert, tror kansje det hadde endret seg litt, om jeg hadde opplevd det...

Jeg har hatt 6 stk.

Er så redd for å begynne å blø etter sex, for så å måtte leve med at "det var min feil!" :s

Merkelig nok tenker jeg ikke på hva jeg putter i meg, og jeg bærer det som må bæres ;)

Vi skal nok klare oss fint hele gjengen, tross alt ;)

Annonse

Lillegull2, det er heldigvis ingenting i veien for å spise sushi, så lenge du holder deg unna tunfisken og passer på å spise et sted der de har høy omløpshastighet, renslige forhold etc. Sjekk matportalen hvis du lurer på detaljene.

Nyyyyt det - det gjør jeg.

hehe her er det tørke gitt, crinonen er gusj og bare tanke på sex, nei skjer ikke.....

Spørs om jeg kommer til å tørre i det hele tatt med min historie, men håper det endrer seg når jeg har vært til ul..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...