Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du se termin? kjønn? plis?:)

240290

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du... er du gravid?? Får inn både juni, og 9. så kan også bety september...

Du har et viktig formål med ditt liv innen kommunikasjon og kunst- Du må stole på dine naturlige talenter

du bør være mer ute i naturen. får inn at du trenger dette for å få et positivt perspektiv...

føler også en ganske sterk skam/skyldfølelse på deg... har du mistet en spire??

får inn at du er gravid om et år jeg.. hm.. blir litt forvirret her... får også inn en vag smerte i mageregionen.... helt nede i eggstokkene liksom... og i venstre håndledd... mulig dette er meg, men jeg tror det er beskjeder som skal til deg

Skrevet

ok... nå kom det hit... jeg tror du får termin i slutten av september... og jeg ser en jente hos deg.

skyld/skamfølelsen kommer kanskje av at det var en overraskende graviditet som kom litt brått på deg ?

masse lykke til...

Skrevet

hvorfor skriver du smerte i mage?

Skrevet

uff da.. så ble du sikkert egngstelig for at du skulle få en spontanabort... var ikke det som var meningen... det jeg kjente var sikkert bare "stikkinger" i magen... som man har når man er gravid... så ikke bekymre deg...

skrev bare litt ufiltrert av hva jeg kjente... da kan det komme litt klønete ut liksom... sorr var ikke meningen å skremme deg! føler at dette går superbra!!

Skrevet

jeg mente virkelig ikke å være så vag som jeg var... jeg bare skrev hva som kom til meg.. så var ikke meningen å gjøre deg engstelig!! absolutt ikke!

jeg tror helt ærlig at dette kommer til å gå kjempe bra! Tror du har mens termin i slutten av september, men føler at jenta kommer 8-9dager etter termin.

tror du får en legetime i juni, så var sikkert derfor juni kom opp her... Masse lykke til, og prøv å kose deg litt med dette ;) Det ordner seg skal du se!

Skrevet

takk , det gjorde meg lettet. ble litt redd :) kan du se hvor jeg vil få mest plager? tipper jeg har termin rundt november.

Skrevet

åååii, skrev fra ei vennine sin

Skrevet

tror du vil få et lett svangerskap jeg.. ingen spesielle plager... bare at du er sliten liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...