Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter mange negative tester det siste året, ønsker jeg å vente på mensen. Har hatt innsett i naturlig syklus, men jeg tar progestan.

Er det noen som vet om det er mulig da? Har ikke fått mensen før jeg har sluttet på progestan ved tidligere forsøk. Er det slik at blødningene blir utsatt til jeg evt slutter å ta det?

Noen som har gjort det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143210007-hater-graviditetstester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er nok ganske så like Hedvig72. Jeg hater også tester, har altfor mange negative forsøk bak meg... Jeg har ventet på mensen flere ganger uten å teste og mensen har kommet nesten som normalt (noen ganger før, noen ganger et par dager etterpå. Jeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus i mars og fikk beskjed om å teste en mandag, mensen kom fredagen før, så da slapp jeg å teste (da gikk jeg ikke på progestan vel å merke). Mulig mensen kommer litt senere grunnet progestanen, men jeg har fått blødning som før. Men vi er forskjellige, så du kan jo ringe til klinikken å høre? Lykke til ihvertfall!

Akkurat nå hater jeg også tester, tok en i dag morges for å vite resultatet FØR jeg ringer inn for å få høre svaret på blodprøven, men den er jo så vanskelig å tyde! Det er jo en strek der, men den er så svak, vanskelig å si om det bare er den streken vi vet er der. Hvor svak strek kan egentlig være positiv?

Jeg har kun hatt blendahvite tester, og av det jeg har lest og hørt er en svak strek en positiv test!! Har en vennine som mener vi tester for tidlig, hun hadde negativ test på dag 14 og var gravid med tvillinger:) Dette var også IVF. Jeg har derfor tenkt å vente litt til..... Lykke, lykke til!

Ja, riksen tar jo blodprøve 12 dager etter innsett, så om den er negativ, så fortsetter jeg på medisiner til helgen og tar en ny hjemmetest da. Det er jo andre klinikker som gir fryseegg litt lenger tid, og det tror jeg at jeg gjør også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...