megh Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Søsteren heter Alma. men nå får vi en gutt. Hva skal vi kalle han?? Noen tips?
Stjernehimmel Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Fantastisk vakkert navn på jenta di Trym, Odin, Emil er navn jeg synes er fine. Vet ikke om du ser etter korte eller lange navn?
Mamita_Linda Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Adrian, matteo, oliver, Lukas, ellian, Adam, Emil, William
megh Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2011 Emil syns jeg er fint. Det er bare så mange som heter det. Dessuten er jo alma mammen til emil i lønneberget så det blir litt komisk Lukas og er fint. Men det er vel på topp nå. Er litt leit om det er tre i klassen som heter det samme. Adam hadde vi faktisk på første når vi skulle få første gang før vi fikk alma. Men tenker kanskje adam er litt tungt sammen med alma? Vi har noen alternativer. Teo Johan Hans Georg Men klarer liksom ikke helt å finne ut. Og jeg og mannen er ikke helt enig. Jeg liker Bo. Syns det er veldig kult.. Men det vil ikke han.. Tar gjerne imot flere tips
tre små knotter Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Johan og Alma, syns det klinger bra:). Sverre kanskje? Liker helst tradisjonelle navn jeg. Ikke mye internasjonalt hjemme hos oss;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå