Gå til innhold

Anbefalte innlegg

takk rugekassa!

jeg vet jo at jeg ikke dør... men tror det blir tøfft... ho prater saa mye vettu... men jeg maa nok bare vaere sterk...

vente og vente.. og vente litt til... akkurat som deg...

tenker at jeg maa nok si i fra til henne om det blir for mye for meg. Men det er lettere sagt enn gjort...

merker jeg har isolert meg mer og mer den siste tiden pga ønsket er saa stort...

tenk om 2011 bare kunne vaert mitt aar ogsaa... saa kunne jeg jo delt alt dette med henne! fullt ut... føler meg liksom som en daarlig venninde i tillegg pga dette... uff uff... saa mange prøvelser man skal igjennom før babyen er i boks...

Fortsetter under...

Jeg har også isolert meg i perioder, synes det er vanskelig med alle disse struttende magene som ikke sitter på meg. Men det har blitt noe lettere etterhvert, selv om det felles noen tårer titt og ofte.

Hvis du skal si i fra til venninna di, så er det kanskje lurt å begynne med at du synes det er veldig koselig at hun har blitt gravid? Men at du sliter litt om dagen med barnløsheten, og håper at dere kan snakke om litt andre ting enn bare graviditet?

Det skal bli vår tur også:-) Gravide i år - termin til neste år! Avtale?

ja hehe. har jo allerede sagt til henne at jeg synes det er koselig da ! Og hvem vet,... kanskje holder hun kjeft nå fremmover ;)

er helt med på den avtalen asså! Gravid i år, termin til neste år, og fødsel (Ikke MINST) til neste år.!!!

En PERFEKT AVTALE!!! "shaker hånda til rugekassa"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...