*Lissi* Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hvordan går det med dere? Har dere alle rutiner på plass, og alle er blide og fornøyde ;-) Her går det veldig bra for tiden. Var på kontroll med vesla i dag. Hun veide 7360 og var 62 cm. Helt perfekt:-) Snur seg fra mage til rygg og tilbake. Snurrer også rundt når hun ligger på gulvet. Grøt er ikke så populært. Får i noen skjeier om kvelden. Puppen er best:-) Sovner fort om kvelden, og sover greit om natten. Våken 1 til 2 ganger for å få litt melk.
❁mamma til thea emine❁ Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Min lille jente blir 5 mnd i morgen:) Har fått rutiner på plass og hun er helt fantastisk! Hun skal på 5 mnders kontroll denne 24,men på 4 mnders kontrollen veide hun 6,6kg og var 61 cm,så nå er hun litt større:P Snur seg begge veier,men nå liker hun mest å snu seg fra rygg til mage:D Dreger seg litt frem,bakover og til sidene med armene,og ruller litt rundt:) Og det er puppen som er best her også. Våken 2 ganger om natta for å få mat.
Piny Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 jenta min er 5og en halv mnd. På kontrollen veide hun 6,3 og var 62lang hun har endelig begynt og sove litt ordentlige lurer og ikke bare sånt halvtimes tull sover endelig godt om natta og våkner en gang for pupp og står opp alt mellom 6.30 og 8.30 snuing har hun hold på med siden hun var tre måneder og har begynt å løfte rompa og overkroppen veldig høyt opp (hjelp håper det drøyer en stund med krabbing suns jeg driver å flytter mye på ting for henne allerede)
mariabee Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 vår jente er også 5,5mnd nå. Tiden går altfor fort og vi koser oss masse hjemme På kontroll sist veide hun 7.5 og 66.5 lang. Merker at hun vokser og blir større, men vekten har flatet helt ut i d siste, men høyden vokser:) ikke meg hun slekter på der! Her er d blitt flott rutiner. Mat kl 06, 09, 12,15 og 18. >Får frukt, hjemmelaget middag, og grøt. Dette koser hun seg meg. Spiser som regel en gang på natten. Hun kaaaver veldig med å skal snu seg, vrir liksom hele hodet, rumpa og beina, men det er siste skubben som mangler. Men er blid å fornøyd og kan ligge lenge på magen å leke for seg selv. Så er veldig sterk i nakken. Rullingen og krabbingen kommer vel
tine0810 Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Hei, hei. snuppa mi er 69 lang og litt over 7 kilo tung. Hun snurrer rundt og rundt. Opp på alle fire, og krabber bakover.....forover kommer hun seg ikke enda. Hun spiser grøt 2 ganger om dagen, og ellers pupp når hun vil. sover hele natten fra syv til syv uten mat. Koselig alder, mye som skjer!
Træægtrønder`n :) Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Tuppa her er litt over 5 måneder. Veier 6950 g og er 64,5 cm. Ruller rundt og rundt og rundt. Etter at hun begynte å rulle så er det ikke fred å få. Må snu henne hele tiden for hun kommer ikke tilbake fra mage til rygg. Tar ca 5 sek så er hun tilbake på magen. Har sovet godt en god stund, men den siste måneden har hun begynt å sove dårlig. Legger henne 19, men hun har startet å våkne 2230 og får da mat. Ellers er det gjerne mat kl 02 og kl 05. Noen ganger er det morgen for henne kl 05. Får grøt både formiddag og ettermiddag, men kun smaksprøver enda. Skal få sin første prøve på grønnsaksmos i dag. Skikkelig solstråle på dagen, men ikke like blid på natten... Noen netter våkner hun hele tiden og jeg har problemer med å roe henne ned igjen uten å gi henne mat. Smokken hjelper ikke. Koselig tid med mye som skjer, men akk så trøtt jeg er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå