Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Jenta vår på 2,5 år hadde sine første bleiefrie dager nå i helga, og det gikk over all forventning, med bare to små uhell på lørdag, og ingen uhell i hele går=) Men det er jo ganske annerledes i barnehagen, så jeg lurer på hvor lenge dere ventet med å prøve bleiefri i barnehagen også?
Mor Løvehjerte Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Vi har en plan om å levere vesla i bhg uten bleier når sommerferien er over. Nå er hun mye uten bleie hjemme, aldri uten bleie utenfor hjemmet, går veldig mye på do og gjør stort og smått både hjemme og borte. Men hun bruker fortsatt mye klær i bhg, så både vi og bhg er enige om at sommeren er det beste tidspunktet å ta bleia. Hadde hun ikke gått i barnehagen, regner jeg med at den hadde vært borte allerede. Vi foreldre har bedre oversikt enn barnehagen.
Makko med to små gutter Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Vår hadde en bleiefri helg han før vi leverte han uten bleier i barnehagen. Nå har han vært helt tørr en uke, og har hatt totalt sett 4uhell i barnehagen. De er flinke og følger han på do.
lille sprelle Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Barnehagen skal være en forlengelse av hjemmet. Snakk med personalet og de bør aboslutt være positivt innstilt og hjelpe til med dette. Sørg for nok skiftetøy!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 I min sønns bhg er det ingen krav til bleiefrie dager hjemme, før barna er uten bleie i bhg. Jeg kan når som helst si ifra at i dag kan dere ta av Junior bleia. De voksne der er helt utrolig flinke med bleieavvenning. Spør i din bhg, hvordan de gjør det der.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2011 Takk for svar! Jeg sendte henne i barnehagen idag uten bleie, og det gikk veldig bra- null uhell, selv om de var ute nesten hele dagen! Så da erklærer vi henne for bleiefri på dagen ihvertfall, og stresser ikke noe med nattbleia enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå