mamsen <3<3<3 Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 kjenner jeg har så lyst å bare få rier å komme i gang,få de overstått...men samtidig kommer de en angst over meg...der jeg tror jeg husker hvor vondt det var og vil helst bare slippe..puh..hater å gå sånn og vente kjenne etter tegn..noen andre som har de som meg..?.kjenner jeg får litt panikk av og til..burde vel heller brukt tida på å hvile enn å tenke så..
A_K Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Er så enig!! Har så lyst å få det overstått, men gruer meg til smertene og kanskje mest det at jeg ikke vet hvordan fødselen vil starte eller utløpe seg. Men gleder meg masse masse til å se lille gullet!! Evigheter siden sist jeg fødte, men kan erindre de smertene..... Lykke til!! -1 dag i dag her...
StoltHønemor<3 Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Jeg skjønner hva du mener.. Jeg har ikke tenkt så fælt på fødselen, men jeg tror jeg er litt redd for å miste kontrollen når smertene er på det verste :s Nei, huff.. Vi får tenke på det positive! Dette går bra
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Åh, har det akkurat likt... Jeg er ikke så langt ennå at jeg kan håpe på fødsel riktig ennå, men jeg tenker mye på fødselen og får ordentlig panikk innimellom... Så jeg bare skyver den foran meg og prøver å ikke tenke på den. Husker veldig godt smertene fra sist, dessuten var jeg syk sist også, så jeg husker bare veldig godt følelsen av at jeg ikke hadde ork til sånne smerter og den store oppgaven... Men, håper å kunne roe meg litt fram mot fødsel og at jeg får en grei opplevelse av den siste fødselen min... Lykke til:) Det går nok kjempebra!
wjkcg Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Har alt fått inn i journalen min at jeg skal ha epidural! Ingen planer om å diskutere det når vi kommer inn. Fikk det sist og følte at situasjonen da var helt håndterbar. Fortsatt vondt, men ikke noe i nærheten av den "du tror du skal dø"-følelsen andre beskriver. Så med epidural og lystgass tenker jeg at dette går finfint. Så konsentrerer meg om å stresse med plassering av treåringen når noe skjer...
Giinaღ Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Signerer. Panikken begynner å komme så smått her også. 4 uker igjen til termin, men kan jo praktisk talt skje "når som helst". De smertene... Håper virkelig jeg klarer å ha fokus på noe annet denne gangen. Sist hyperventilerte jeg og fikk panikk. Vet jo at jeg ikke skal dø, men å føle at man har 10 kniver i ryggen er ikke akkurat deilig. Ja til smertestillende. Bare så synd at man ikke kan få epidural på et litt tidligere tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå