Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og det er negativt :-) Tanta kom med full kraft i dag, og det er ingen tvil om at det er henne. Tempen stuuupte også i dag og det er ett sikkert tegn på dette :-)

Vel, det var det for denne gangen, hvem vet, kanskje i fremtiden vil det skje ett uhell igjen, noe som kan skje siden jeg ikke bruker prevensjon, kun de sikre periodene jeg får fra monitoren - og da kommer jeg tilbake til dere flinke jentene :-)

Vil tro at de fleste på ja-siden plukket opp mine håp og ønsker, noe jeg skjønner godt for det er enkelt og gjøre det :-)

Vel, nå tar jeg meg en pause fra BIM, hvor lenge har jeg ikke peil på, dager, uker mnd hvem vet :-) Må komme meg litt unna alt som har med graviditet og baby og gjøre og bare nyte hverdagen, solen og det som hører med :-)

Takk for at alle dere tok dere tid til å se på meg, og ha en fortreffelig mandag i solen :-)

Klemmer til alle sammen

Så her er den fullstendige listen som den ble til slutt:

JA - siden:

-mtp-: JA! Og er du ikke det nå skjønner jeg ikke hva som skjer her :-S

Solrose1: hmmmmmjaaaa du er veldig fruktbar nå, hvis ikke nå så mai/juni.

Whitelily: Ja, med jente :-)

StarQuality: Ser positiv test, men jeg ser ikke om det går bra eller ikke enda. Men magefølelsen sier at det går bra.

Aurora 34: KjempeJA fra pendelen, om ikke nå, så ikke lenge til.

BeskyttetAvEngler: Hun bare sa gratulerer til meg i en annen tråd, så da vet vi hva hun mener :-)

TusseMor: Pendelen understreker følelsen jeg har av graviditet hos deg jeg nå.

Rosene: Fruktbarhets og graviditetskortet fly ut av stokken så ja, hvis ikke inne 3 mnd.

Stratosen_er mamma: Ikke sikker på om du er gravid nå, men mai er en veldig veldig god mnd for deg.

Ei venninne av meg som spår: Ja, hvis det da ikke er ønsket ditt jeg plukker opp....

Lille Blomst: Skriver ja på henne, bare fordi at den pendelen hennes sier kun ja til meg ang graviditet den, og mer og mer frustrert blir vakre blomsten min ;-)

Håpefull prøver <3: Ja, føler du kan være gravid. Juli & september er også gode mnd for deg.

-☆-82-: Ja, med gutt.

NEI - siden:

Zazzy: Nei

Babygal 1+1: Nei, senere i år, høsten.

Aurora har 3 gutter: Nei, men håper jeg tar feil.

Adine_mirakel'ønskes: Først på JA-siden med Gravid i mai! :-D Idag over på NEI-siden, tror jeg plukket opp dine håp og ønsker.

Kimby: Ja, med jente. Hoppet over på nei-siden i går kveld, men sier at det er en jente som venter på å komme ned til meg, kan bare ikke si når.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143209848-da-er-resultatet-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg med våren, solen og blomstene:)

Tusen takk for at du har tatt deg til til å se på meg flere ganger i vinter/vår. Du får titte innom igjen av og til, og sjekke noen oppdateringer fra oss prøvere:)

Ha en flott dag:)

Klem

hei snuppa!!

Tror du trenger litt avstand fra ditt velødig sterke ønske! Du vet som du selv sier at du er ment for 3 barn.. så la det komme når det er ment ;) Kose deg masse i solen og med barna dine ;) Og ikke grav deg en grav av alle disse forhåpningene du fikk denne mnd... jeg vet det ikke er lett... anyways,... håper du klarer å få ting på avstand!! lykke til

♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥

Takk for det :-)

Stikker sikkert innom å ser etterhvert, er jo flere jeg 'følger' med på og som jeg virkelig unner det beste, så de oppdateringene må jeg få med meg :-)

Kos deg videre i sommervarmen du også så ses vi snart igjen :-) Lykke til med prøvingen, krysser fingre for at det klaffer for deg snart :-)

Klem

Adine:

Heia søtnosen :-)

Ja, det er nok akkurat hva jeg trenger, pluss at det å bare leve livet som man burde uten noe som holder deg tilbake blir en kjærkommen 'gave' i seg selv :-)

Ses snart vennen, og lykke til i prøvingen, håper babyen kommer snart!! :-))

Klemmer

Annonse

Hei...

Æsj :o( Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, bortsett fra at det var kjedelig og at jeg skjønner godt at du trenger en pause fra å være her inne! Det blir mye fokus...

Så da foreslår jeg at du nyter sommeren i det fulle! Koser deg med mann og barn, og ikke minst venninner på venninnetur... det har du virkelig godt av! Sender deg mange gode ønsker for sommeren, og fremtiden! Så håper jeg vi sees her etterhvert. Kanskje vi møtes her på nyåret :oP ? hihi :o)

Stor og god klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...