Gå til innhold

Noen gravide fra Oslo området? Er selv 91-modell

Denise91

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Lurte på om det var noen gravide i Oslo området. Jeg er selv 17 uker på vei og har termin i oktober så det hadde vært koseligt å kunne snakke med noen som er rundt samme alder om ting ettersom jeg ikke har noen gravide venner hehe.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er 91 selv og fra oslo. Gøy å kunne følge noen. Du er en del lenger på vei enn meg er rundt 8 uker og har ikke lege time før neste fredag. Hvordan har svangerskapet ditt vært hittil? Spennende å høre hehe:-D

Skrevet

er 90modell og venter nr 2 i oktober, bor i utkanten av fetsund

Skrevet

8 uker på vei - bor i Gamlebyen:)

Skrevet

Heihei!

Er 18, blir 19 år, bor i Oslo sentrum.

Hadde vært fint med noen å snakke med, ja. :)

Skrevet

Har dessverre vært mye syk og sliten men nå er alt mye bedre (endelig) hehe. Hvordan har ditt svangerskap vært frem til nå?

• 1 måned senere...
Skrevet

Er i uke 36, termin i August. Begge er 19. Har heller ingen gravide venner, men har en venninne med en jente på 3 måneder :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Heisann!

Er 21 år og bor på carl berner. Er nå i uke 18, terminen er i januar 2012. Hadde vært hyggelig å treffe noen andre unge som også er gravide, for ingen av mine venninner er det eller har barn.

• 4 uker senere...
Skrevet

Er 19 nå, blir 20 før termin :)Bor rett utenfor oslo (20 min med tog) og er 28 uker på vei og har termin i slutten av november :)!

Hadde vært veldig gøy å møte noen rundt samme alder, har selv ingen gravide venner, bare familie og venner med barn allerede.

Finns det noe type unge gravide treff eller noe? burde jo vært mulig å få til siden vi tydligvis ikke er alene :P:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...