Mamita_Linda Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Noen andre her som sliter med natte søvn?? Blir jo seriøst bare verre og verre må seriøst tisse hver halv time... Og lille gutt har funnet ut han skal være våken på natten... Og hikke er han glad i er så utslitt på dagene at jeg nesten går i bakken.. Sliten sliten og sliten... Kan ikke vente til energien er tilbake...sukk... Måtte bare dele dette.. Lykke til til alle her inne <3
Billie Jean Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Hvis jeg først våkner på natta ligger jeg våken et par timer. Heldigvis legger jeg meg tidlig og har mulighet til å ligge lenge om morgenen, så jeg ikke er helt utslitt. Det er vel kroppens måte å innstille deg på at du snart er nødt til å være våken endel på natta...? Håper du får energien tilbake snart uansett:) Kanskje du har mulighet til å hvile litt på dagtid? Evt hvis du er så utslitt som det ser ut til: vurdere delvis sykmelding? Lykke til:)
Mamita_Linda Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2011 Hvis jeg hviler dagene Evt sover blir det enda mer nattevåke... Er sykemeldt så er jo ingenting jeg skal være opplagt til, men syns det bare er innmari slitsomt være utslitt hele tiden, til vanlig har jeg lenking også ADHD Hehe... Så savner den til og med... Ler... Bare veldig uvant for meg og være totalt utbrent... Men som du sier så forbreder jo bare kroppen seg på natte våke... En mnd igjen nå... Syns det er litt lenge men holder ut lenge igjen du da? Klem
J3F Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Hei Jepp - farvel nattesøv i 3. trimester... Kramper i legger og tær, hyper baby i magen, tissing 3-4 ganger. Tørst og tett i nesa. Når klokka ringer 10 over 6 om morningen for å få meg opp til jobb er ikke humøret på topp akkurat. Men allikevel er det kjekt med livlig baby. Blir aldri lei av å kjenne sparking av bittesmå bein:) 10 uker igjen... lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå