Gå til innhold

Lite symptomer? Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde endel murringer og litt ømme pupper, men det var egentlig mest før IKM (testet tidlig positivt 3+1). Nå kjenner jeg fint lite, eneste er at jeg er trøttere enn normalt, og fryser lettere. Får helt angst av at noe er galt, man ser jo så mye av det her inne.. Prøver å trøste meg med at jeg hadde lite symptomer sist jeg var gravid og, og hun er nå 17 mnd:)

Men synes å huske at det var litt mer da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg er 5+1 idag!

Skrevet

Kan se ut som om mine symptomer er på vei til å dabbe av, og jeg bare nyter det! Er sykemeldt pga ekstrem utmattethet, så det er herlig å få litt energi igjen. Ømme pupper, ligamentsmerter, bekkenløsning og voksesmerter tar jeg hjertelig i mot, men denne trettheten har gjort til at jeg ikke har fungert overhodet i hverdagen. Jeg er 8+4 i dag, og såvidt jeg vet stabiliserer hormonproduksjonen seg mellom uke 8 og 10, så jeg satser på at jeg går en god og våken sommer i møte :)

Tror ikke du trenger å bekymre deg for at noe er galt, jeg har tenkt tanken jeg og, men orker rett og slett ikke å bekymre meg hele tiden. Det aller meste er normalt når det kommer til symptomer og skulle noe være feil får jeg ta det da. Lykke til videre!

Skrevet

Har lite symptomer selv, men tror det er fordi jeg ikke er så langt på vei:) Jeg er redd for å miste, men tror alt er bra:)

jeg er 4+3 i dag og eneste jeg kjenner er ømme pupper, tisser oftere og at jeg er sliten:) Jeg burde nok bare være glad for at jeg ikke spyr å sånn:)

det er vanskelig å ikke uroe seg , men man må prøve å slappe av og bare ta hver dag for seg:) Detta går bra:)

Og det går jo an å reise til legen å sjekke det:) bare vent, om noen uker så spyr du som en gris:)! hehe...

Man blir bekymra av å se på at noen mister, jeg leser ikke de innlegge fordi da blir jeg så nervøs...

Skrevet

er heller ikke kvalm enda, og tenker at det bør jeg vel snart bli, er 5+3 i dag, men regner med kvalmen melder seg om et par uker.. hehe.. gjelder nok som noen over her skrev og ikke tenke for mye på det og heller nyte det hvis man slipper unna alle disse symptomene.. jeg har veldig ømme pupper, er mer sliten og litt murringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...