Gå til innhold

Det er tid for en oppdatering:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 32+4 , og har ingen kontroller igjen før 3/6. Så det som har

Vært i det siste er jo at magen min eller nærmere sagt symfysemålet mitt har spilt legen et puss og jeg ble sendt av gårde til sykehus for å få en ul, for å sjekke at alt var bra. så der ble det ikke funnet noe negativt og alt var bra. Så han på sykehuset kunne ikke skjønner hvorfor symfysemølet mitt var så lavt. Ligger faktisk rett under det sies erte området så så lavt er det vel ikke tenker jeg..

Har jo også vært på 3D / 4D ul og der hadde gutten min det så bra at å vise seg frem var ikke aktuelt hele tiden:) hehe!

Jeg var på kontroll den 6'mai, og symfysemålet mitt ligger på 25 cm, og da var jeg 32+1 . Jeg følger min egen kurve og alt er supert med ungen og meg:)

Så fikk jeg en henvisning til en ekstra sjekk på et annet sykehus i går, så tenkte å dra dit:) greit med en gang for mye enn for lite:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen skrivefeil grunnet autokorreksjon på iphonen..

Skrevet

Så bra at alt er i orden med den lille:) Jeg har hatt normale symfysemål (vært akkurat på streken for det som er normalt), men jeg var på ultralyd og da fant de ut at min lille prinsesse er litt liten. Men hun får nok næring og alt det andre er i orden, så det var ikke noe å bekymre seg for. Jordmor sa også at siden jeg er litt under gjennomsnittet (var 49cm når jeg ble født og er 160cm nå), så hadde det sikkert sammenheng med det. Min frykt er at jeg egentlig har termin lenge etter det jeg tror nå, så håper ikke det.. '

Alle barn er forskjellig og alle mager er forskjellig, så selv om noen mål avviker fra det gjennomsnittlige, så kan alt være i orden for det om:)

Du må ha lykke til med siste innspurt før skatten kommer til verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...