@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Da har jeg fått bekreftet mistanken min om at det er en liten på vei igjen....8 år etter sistemann, trodde jeg var ferdig...men nei. Var ikke planlagt dette så akkurat nå er følelsene kaos. Noen andre som er/har vært i samme situasjon her inne?
Tildias Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Kjenner følelsen din. Hadde heller ikke planlagt, men får en attpåklatt 7 år etter minstemann. Var et sjokk til og begynne med. men gleder meg masse nå. Når har du termin?
@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2011 Vet ikke terminen enda, rekner med den blir i første halvdel av januar. Har prøvd hele helgen å huske når siste mens var, men det er helt blankt. Vet det var i månedsskifte mars/april.
Nordlandnøtta Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Her skulle vi ikke ha fler etter 3barn. Men 8 år etter sistemann kom det en ny baby. Og det er utrulig deilig med en attpåklatt. blir dulla og kosa med av storesøsken. Har du mange barn i fra før? Har prøvd på 5 mann i påsken men det ble negativ test 2 mai. Men mens er fortsatt ikke kommen. Kanskje jeg testa for tidlig. Skal teste på nytt til helga hvist ikke mens er kommet. Orker ikke å stresse med det..Lykke til videre
@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2011 Takk for det Nordlandsnøtta Har 2 barn fra før. Følelsene er kaos enda, har hatt mye bekymringer det første året med begge 2 så det legger en demper på det. Har ikke vært noe galt, er bare meg, men jeg gruer meg til det igjen nå da. Lykke til til deg og
petitt Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Vel, jeg har bare et barn fra før, hun er 8 1/2 år nå, blir jo på en måte en attpåklatt, selv om jeg alltid har tenkt jeg skulle få flere. Det er en annen far denne gangen da. Det ble slutt mellom meg og forrige barnefar da arvingen var 2 år. Da hun var nesten 4 traff jeg min nåværende samboer. Han har ingen barn fra før og har alltid ønsket seg det. Gleder oss til å fortelle jentungen at hun skal bli storesøster. Det har hun mast om i mange år det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå