JTIN Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hei! Har den siste uken begynt å få litt vann i kroppen, men ikke mer enn at det bare er vanskelig å få av og på gifteringen. De siste dagene har jeg begynt å verke i hø hånden, og fingrene er ofte numne og det prikker i de..... Det gjør veldig vondt å knytte hånden. Syntes dette er veldig ekkelt og skummelt...... Har det noen logisk forklaring????? Noen som har opplevd liknende??????
mossirose Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Det er visst ganske vanlig, og er, så vidt jeg har skjønt, hevelsene som trykker på nerver. Legen min sier i alle fall at det ikke er farlig. Men ubehagelig er det!
A_K Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Hei ! Dette er nok carpal tunnel syndrom. Har hatt det selv i et par mnd etter at vannet stømmet på i hendene. Det er veldig ubehagelig og vondt. Pga av alt vannet i hendene, blokkeres blodgjennomstrømmingen til hendene og du får en prikkende følelse i fingrene. Jeg ble tipset om å kjøpe skinner på apoteket, har prøvd det litt om natten og det hjelper kanskje litt.. Er i uke 41 og er veldig spent på om dette går over etter fødsel, hvis ikke må det opereres...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå