Mommy Mia Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Skyggestrekene ble til en super positiv test idag!! Hvordan gikk det med dere andre som skulle teste idag? Spent:))
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 ååå GRATULERER SÅ MYE!!!! jeg løp ned tilposten i dag for å se om det hadde kommet, med det var de selvfølgelig ikke!!! grrrr.. så må pent vente litt til. de kommer garantert senere. har spart morgenurinen:)) så gøy alså, håper jeg kommer etter litt senere i dag da:)
Mommy Mia Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2011 Jeg også tok morgentrim å kjørte på butikken og kjøpte test før jobben! Var så nysgjerrig at jeg ikke klarte vente:) lykke til, til deg! Å takk for gratulasjon!
klarernestenikkevente Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Gratulerer!!! Jeg også! Fikk svak positiv CB i dag tidlig. 3 dager før IKM. Jeg måtte ta 2 for å være sikker. Ingen tvil, svak men helt tydelig bred blå strek :-D.
Majka81 Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Gratulerer! Jeg lurer på når du fikk den brennende følelsen i puppene? Går og venter selv nå, har ikm søndag 15.05 eller mandag 16.05 og har ikke kjent så mye enda, puppene murrer litt innimellom bare...
Nettie+jentungen Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Gratulerer så mye!! Jeg visste det Jeg har ikke testet, men virker som jeg har begynt å spotte..
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 9. mai 2011 #9 Skrevet 9. mai 2011 Da fikk jeg endelig mine tester i posten. Og den var svaaaaak posetiv:))
HMC Skrevet 9. mai 2011 #10 Skrevet 9. mai 2011 Så bra! Gratulerer sååååååå mye. Men dere jeg er veldig ny når det gjelder all graviditets prat. Er nybegynner, vi driver å prøve og jeg syns det er veldig nyttig for meg å dele erfaringer er samtidig som jeg lærer mer om mama verden. Kan dere fortelle meg hva de forskjellige forkortelser betyr? pp,ikm......osv?? Takk på forhånd
jnmenm Skrevet 9. mai 2011 #11 Skrevet 9. mai 2011 Gratulerer=) positiv test på meg også!!! januarbarn 2012=) så moro !! må vi følge hverandre=)
Arwen81 Skrevet 9. mai 2011 #13 Skrevet 9. mai 2011 Gratulerer kjempemasse til dere som har testet positivt :) jeg avventer til imorgen for å se om tr dukker opp iløpet av natten, da er jeg på dag 35 av syklusen, og det er den lengste syklusen jeg har hatt det siste året, så da har jeg tøyd tålmodigheten min langt nok, synes jeg
Nettie+jentungen Skrevet 9. mai 2011 #14 Skrevet 9. mai 2011 Du får oppdatere så fort du vet noe, jeg skal teste i morgen jeg og.. om ikke tr har kommet da..
Mommy Mia Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #15 Skrevet 9. mai 2011 Tusen takk for gratulasjonene!! Det varmer Krysser alt som kryssest kan for at spiren skal holde seg inne i 9 mnd !! Så vil jeg gratulere dere andre med positiv test idag, kjempe kjekt !! Vi ses på 1 trimester, i januarklubben !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå