hilde og gutta Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hei. Og god morgen alle mammaer i Norge! Min Elias er nå 4 månder og 3 dager gammel,og vi skal starte på baby svømming i kveld. Gleder meg masse,tror at det skal bli koselig. Der vi skal gå,så er begge foreldrene med barnet.Så det blir en fin familie ting å gjøre. Er det mange som er på baby svømming? Eller skal på det? Ha en fantastisk dag videre alle sammen!!
Ladybugg Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Hei. Lille gutt på snart 4 mnd går på baby svømming, siden han var 3 mnd. her vi bor er det bare på dagtid, litt kjipt siden pappan ikke kan være med. men vi koser oss veldig. Kos dere masse på baby svømming
Adrianne1 Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Vi går også på babysvømming med lillegutt på snart 4 mnd. Han stortrives i vannet Begynte da han var 11 uker, tror jeg. Jeg synes dette er en flott ting å gjøre sammen som en familie! Jeg og junior har vært en gang i bassenget uten pappan, og det var også greit. Men man så da hvilken fordel det er å ha en annen part med seg, som kan stelle seg ferdig og ta junior, slik at jeg også får dusjet ordentlig Ha en fortsatt fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå