Kafo - julibaby12 Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Gru-gleder meg sykt mye. Håper alt er bra med babyen, er så redd for at noe skal være galt. Og hvis alt er bra så gleder jeg meg sykt mye til å se den lille i magen. Har lyst til å fortelle hele verden hva jeg skal i dag, men det går jo ikke så d blir det her. Spent på om det bare blir en eller to også, hehe.
Kafo - julibaby12 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2011 Skulle oppdatere. Bare en baby med fin hjerterytme. Har skrevet mer om det på bloggen min til dere som lurer. www.kafo.blogg.no
*Miss Flua* Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Så deilig å se at alt er bra Jeg var på ul for en uke siden, og nå bare slapper jeg av og nyter tanken på at det vokser liv inni meg Herlig!!
klar for 3? Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Så bra at alt så flott ut. Betalte du selv eller ble du henvist?
Kafo - julibaby12 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2011 Ja, uuutrolig deilig å se mini leve og at hjerte dunker. Sitter å ser på bildene heeele tiden, hehe. Betalte 1200, tok priv på majorstuaklinikken. Endel penger, men synes hun jeg fikk var kjeeeempeflink og anbefaler på det varmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå