Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hippo og jakten på el...
Skrevet

Har gått på dobbel pergo kur denne pp. Men når fikk dere EL av pergo?

Jeg er 9 dager siden pergoslutt, og fortsatt ingen EL! Jeg tester med CD om morgenen. Jeg går på toalettet oftere enn hver 4. time ;) og det står at du kan teste til alle tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk eggløsning på trippel kur på dag 20 i syklusen, d blir vel elleve dager etter siste pille.

Testet selv etter EL, men hadde ikke behøvd det, kjentes ut som (beklager språket) at egget var på vei ut av magen min. Smertefullt var det å ha sex hvertfall, men hva gjør ikke vi PCOS kvinner for et lite barn ;-)

Ble gravid den pp'en :-) (mistet 12.04.11, så skal på an igjen nå når jeg får mens.

Lykke til!!! :))

Gjest Hippo og jakten på el...
Skrevet

Tusen takk for svar :) Da er ikke håpet ute enda...

Så synd at du mistet :( Håper du snart blir gravid igjen!!

Takk! Lykke til, til deg også :)

Skrevet

På dobbel pergo så fikk jeg ikke el:( Men har begynt på provera igjen nå så skal på trippel pergokur så fort tr viser seg.. Hadde aldri trodd at jeg skulle ønske tr velkommen, men nå håper jeg den kommer så fort som mulig:)

Skrevet

Jeg har tatt Pergo 2 ganger og fikk EL på dag 25 og 27.

Jeg klarte ikke å bli gravid på Pergo, men har derimot blitt gravid på egenhånd 3 ganger (mistet den ene, så har nå 2 barn).

Skrevet

Hei. Dette lurer jeg veldig på også!!! Jeg er i min 5 pp. Har fått positiv el test alle gangene, men ingen spire:( Alle gangene har el vært uregelmessig- altså alt fra to dager etter siste Pergotime til 14 dager etter pergo. Denne gangen derimot, fikk jeg mens 03 mai, tok dobbel Pergo fra 05 mai i fem dager - men fortsatt ingen positiv el test!!! Har i dag ganske kraftige smerter, men negativ el test. :( Får dere smerter før positiv el test? Jeg har ikke mange forsøk igjen, så begynner å bli ganske motløs:( Engstelig for å ikke få el denne gangen!!! Forresten: jeg tester etter el fra første dag etter Pergo slutt- t.o.m. jeg får positiv el test eller mens. Blir dyrt, men verdt det hvis spiren sitter tilslutt ;)

Masse lykke til!!!!

Gjest Hippo ۵håper på spire i magen۵
Skrevet

Jeg fikk el 13 dager etter endt pergokur. Hadde da hatt el slim 2-3 dager. Og ekstra mye dagen jeg testa positivt på el. Dagen etter var slimet borte. Det var også vondt å ha sex. Har IKM neste fredag (?)

Begynner du på pergo på dag 3? jeg begynner på dag 5. Trodde dag 4 og 5 var vanlig? Men usikker...

Jeg har også lest her inne på pcos forumet et sted at hvis man tester etter el rett etter mensen, så kan den bli falsk positiv pga pergoen. + at man får ikke el før 5 dager etter endt kur. Jeg begynte å teste på dag 4 etter kuren, og testa i nesten 2 uker med cb. Litt dyrt ja.. Men liker smilefjesene på de ;) så slipper jeg å tolke/tyde streker :)

Har du vært inne til lapraskopi? Det kan hjelpe. Legen min sa at 80% blir gravide med lap og deretter pergo :)

Skrevet

Puh, godt å lese at jeg ikke er unormal.. Min første pergokur (rett på dobbel) og det stod at jeg forventet el på dag 14, og nå er jeg på dag 15.. Så da vil det si at jeg ikke er unormal selvom jeg ikke har fått el enda? :)

Er jo bare 1 dag for sen da, men... Blir jo helt sprø av dette :P

Gjest Hippo ۵håper på spire i magen۵
Skrevet

Har lest at det er en del som ikke får el før 2 uker etter man skulle fått el. Så håpet er ikke ute nei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...