Gå til innhold

Hva ville du ha hatt i et stort karnappvindu? (inspirasjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et "lekkert" 90-talls karnappvindu i stua som er helt tomt. Det rager ca. 20 cm over gulvet til 20 cm under takhøyde, og er 2,5 m bredt.

Akkurat nå er det ingenting i det. Siden jeg ikke har minimalistisk smak, ønsker jeg å fylle det med noe. Men hva?

Jeg dreper alt av grønnplanter, så det utgår.

Jeg liker ting som er hvite, beige, brune, rust- eller ravfarget og mose- eller olivengrønt.

Forslag? =)

Fortsetter under...

Skrevet

Dropp fyll og nips, snekre en kosebenk, fyll den med puter i farger du liker og sørg for godt leselys.

Skrevet

Lag små stilleben av ting du er glad i, for eks gamle parfymeflakonger, lysestaker, telysholdere, små vaser med selvplukkede blomster, rammer, vaser med kvister fra naturen. Ikke tenk smak. God smak dreper kreativiteten, var det en klok mann som sa en gang:)

Skrevet

Vinduene fyller karnappet fra "gulv" til "tak" på tre sider. Ville det ikke se rart ut fra utsiden hvis man snekret en benk? Karnappet er ut i hagen hvor vi tilbringer mye tid. Ellers hørtes det utrolig koselig ut :)

Skrevet

Takk for forslag :)

Jeg glemte en viktig opplysning... Jeg har tre barn mellom 1 og 4 år. :-P Ser for meg at slik småpynt kan bli litt fristende for små fingre :)

Annonse

Skrevet

Karnappet er bare 50 cm dypt, så det er dessverre ikke plass til en stol inni der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...