Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Har et "lekkert" 90-talls karnappvindu i stua som er helt tomt. Det rager ca. 20 cm over gulvet til 20 cm under takhøyde, og er 2,5 m bredt. Akkurat nå er det ingenting i det. Siden jeg ikke har minimalistisk smak, ønsker jeg å fylle det med noe. Men hva? Jeg dreper alt av grønnplanter, så det utgår. Jeg liker ting som er hvite, beige, brune, rust- eller ravfarget og mose- eller olivengrønt. Forslag? =)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Dropp fyll og nips, snekre en kosebenk, fyll den med puter i farger du liker og sørg for godt leselys.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Lag små stilleben av ting du er glad i, for eks gamle parfymeflakonger, lysestaker, telysholdere, små vaser med selvplukkede blomster, rammer, vaser med kvister fra naturen. Ikke tenk smak. God smak dreper kreativiteten, var det en klok mann som sa en gang:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Vinduene fyller karnappet fra "gulv" til "tak" på tre sider. Ville det ikke se rart ut fra utsiden hvis man snekret en benk? Karnappet er ut i hagen hvor vi tilbringer mye tid. Ellers hørtes det utrolig koselig ut
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Takk for forslag Jeg glemte en viktig opplysning... Jeg har tre barn mellom 1 og 4 år. :-P Ser for meg at slik småpynt kan bli litt fristende for små fingre
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Finn deg en skikkelig god stol med krakk, og lag deg et sted der du kan koble av enten med en god bok, en kopp te eller bare deg selv og tankene dine! Eksempler på stol: http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=2&portlet_Varekatalog_2product_id=36911&_pageLabel=page_varekatalog http://www.bohus.no/stue/Stoler/Lenestoler/baloo-stol-hoey1/
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Karnappet er bare 50 cm dypt, så det er dessverre ikke plass til en stol inni der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå