Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Ved innlogging ender jeg fortsatt opp med å være logget inn på alle sider UNNTATT krangle, og kan derfor ikke poste noe der før jeg har posta noe andre steder, klikka litt rundt på måfå, vurdert å finne på noe helt annet, klikka litt til og av og til forlatt sida (innlogget) for å prøve igjen en halvtimes tid etter. Ikke spes god bruk av tid eller tålmodighet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143209107-innloggingsproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi er klar over at det er litt rusk i maskineriet rundt av- og pålogging. Dette har antagelig sammenheng med de andre problemene vi opplever rundt at innlegg forsvinner i forumet, særlig på tider av døgnet der det er stor trafikk.

Denne uken har vi startet jobben med å flytte over til nye servere. Forhåpentligvis vil det løse både innloggingsluggingen og mysteriet med de manglende innleggene - så vi håper dere har tålmodighet!

Og vi lover å ikke gi oss før vi har funnet en løsning på problemene. Vi er heller ikke fornøyd med at vi opplever så mye krøll - så vi gjør alt vi kan for å løse det!

• 2 uker senere...
Gjest sug lut

Jeg skjønner at det er plagsomt for dere også.

Men bare for å ha sagt det: problemet over her hadde jeg i dag også. Og når jeg tilsist kom inn på krangle fikk jeg svare på enkelte innlegg, mens andre sa at jeg måtte logge inn først - så tydeligvis halvt innlogget bare...

Annonse

Annonse

Ikkje bra...

Jeg har bedt tekniskgjengen sjekke det nærmere ut for å se om det er noen quickfixer vi kan få til nå før sommerferien. Er en sånn type feil som erfaringsmessig er vanskelig å rette fordi den dukker opp og forsvinner litt "umotivert" - når vi ikke klarer å se noe mønster i når det blir feil og når det er riktig, må man drive mye detektivarbeid for å finne hvor feilen ligger.

I mellomtiden: Om du (eller andre) oppdager noen regelmessigheter i når dere er innlogget og når dere ikke er det (annet enn at det gjelder på kranglesida), så gi gjerne lyd fra dere her - det gjør at det muligens kan fikses raskere. :-)

Hilsen Kari

Gjest sug lut

Det funka fint i går kveld, men ikke nå i dag - kan ikke svare på krangle (ennå). Men vet ikke om det skyldes at det er den siden jeg går inn på FØR jeg logger meg inn alltid, for å se om det er noe jeg vil svare på, så skal prøve å se om det er enklere om jeg ikke har vært innom den først

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...