Gå til innhold

Innloggingsproblem

Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Ved innlogging ender jeg fortsatt opp med å være logget inn på alle sider UNNTATT krangle, og kan derfor ikke poste noe der før jeg har posta noe andre steder, klikka litt rundt på måfå, vurdert å finne på noe helt annet, klikka litt til og av og til forlatt sida (innlogget) for å prøve igjen en halvtimes tid etter. Ikke spes god bruk av tid eller tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi er klar over at det er litt rusk i maskineriet rundt av- og pålogging. Dette har antagelig sammenheng med de andre problemene vi opplever rundt at innlegg forsvinner i forumet, særlig på tider av døgnet der det er stor trafikk.

Denne uken har vi startet jobben med å flytte over til nye servere. Forhåpentligvis vil det løse både innloggingsluggingen og mysteriet med de manglende innleggene - så vi håper dere har tålmodighet!

Og vi lover å ikke gi oss før vi har funnet en løsning på problemene. Vi er heller ikke fornøyd med at vi opplever så mye krøll - så vi gjør alt vi kan for å løse det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest sug lut

Jeg skjønner at det er plagsomt for dere også.

Men bare for å ha sagt det: problemet over her hadde jeg i dag også. Og når jeg tilsist kom inn på krangle fikk jeg svare på enkelte innlegg, mens andre sa at jeg måtte logge inn først - så tydeligvis halvt innlogget bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Og nå er jeg innlogget på Ris&Ros og på Dib Skravle, men ikke på Dib krangle og ikke på anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

De elsker meg her på ris/ros, så de vil sørge for at jeg alltid i hvert fall poster noe her. Og det gjør jeg jo. For her får jeg posta. På andre fora får jeg i øyeblikket IKKE det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke svartelista altså? Og så får du bare lov å klage her inne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Jepp. Noen her er masochist. Når jeg har posta min daglige klage får jeg - etter bare en totretusen forsøk - faktisk poste annensteds også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med ros også :-)

La oss krysse fingrene for at serverbyttet vårt også gjorde noe med innloggingsproblematikken. Hvis ikke, så fortsetter vi jakten på spøkelset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Spøkelset er i dag tilbake for fullt - er innlogga de fleste steder, men sliter på kranglesida - der er jeg logga inn på enkelte innlegg og ikke på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkje bra...

Jeg har bedt tekniskgjengen sjekke det nærmere ut for å se om det er noen quickfixer vi kan få til nå før sommerferien. Er en sånn type feil som erfaringsmessig er vanskelig å rette fordi den dukker opp og forsvinner litt "umotivert" - når vi ikke klarer å se noe mønster i når det blir feil og når det er riktig, må man drive mye detektivarbeid for å finne hvor feilen ligger.

I mellomtiden: Om du (eller andre) oppdager noen regelmessigheter i når dere er innlogget og når dere ikke er det (annet enn at det gjelder på kranglesida), så gi gjerne lyd fra dere her - det gjør at det muligens kan fikses raskere. :-)

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Det funka fint i går kveld, men ikke nå i dag - kan ikke svare på krangle (ennå). Men vet ikke om det skyldes at det er den siden jeg går inn på FØR jeg logger meg inn alltid, for å se om det er noe jeg vil svare på, så skal prøve å se om det er enklere om jeg ikke har vært innom den først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest sug lut

Veit ikke om det er tida på døgnet, ser at forrige klage var på omtrent samme tid (dvs lunsj). Men i dag kan jeg ikke svare på innlegg på krangle, da er jeg ikke logget inn plutselig, men om jeg derimot ønsker å lage en ny tråd så er jeg innlogget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Supert at du fortsetter å holde oss oppdatert om tingenes tilstand.

Jeg melder videre.

Godt poeng med at det kan være tidspunktet ja!

Forresten: Morsomt nick! :) Jeg smiler hver gang jeg ser det! Hehe..

Hilsen Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest sug lut

Hei Elin, long time no see - for det har fungert i lang tid, hurra!

Men nå er det som det var - innlogga andre steder, men ikke på krangle (som var den siden jeg stod på da jeg prøvde å logge inn). Samme tidspunkt ca også, formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sug lut. (ler fortsatt av navnet.. Hehe..)

Søren da. Dette er så rart. I forrige uke testet de en del her inne og forhåpentligvis får jeg noen svar i morgen.

Kommer tilbake!

Takk igjen for at du er grei og sier i fra!

Elin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sug lut. (ler fortsatt av navnet.. Hehe..)

Søren da. Dette er så rart. I forrige uke testet de en del her inne og forhåpentligvis får jeg noen svar i morgen.

Kommer tilbake!

Takk igjen for at du er grei og sier i fra!

Elin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...