Gjest sug lut Skrevet 9. mai 2011 #1 Del Skrevet 9. mai 2011 Ved innlogging ender jeg fortsatt opp med å være logget inn på alle sider UNNTATT krangle, og kan derfor ikke poste noe der før jeg har posta noe andre steder, klikka litt rundt på måfå, vurdert å finne på noe helt annet, klikka litt til og av og til forlatt sida (innlogget) for å prøve igjen en halvtimes tid etter. Ikke spes god bruk av tid eller tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Romøren Skrevet 10. mai 2011 #2 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei! Vi er klar over at det er litt rusk i maskineriet rundt av- og pålogging. Dette har antagelig sammenheng med de andre problemene vi opplever rundt at innlegg forsvinner i forumet, særlig på tider av døgnet der det er stor trafikk. Denne uken har vi startet jobben med å flytte over til nye servere. Forhåpentligvis vil det løse både innloggingsluggingen og mysteriet med de manglende innleggene - så vi håper dere har tålmodighet! Og vi lover å ikke gi oss før vi har funnet en løsning på problemene. Vi er heller ikke fornøyd med at vi opplever så mye krøll - så vi gjør alt vi kan for å løse det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 19. mai 2011 #3 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg skjønner at det er plagsomt for dere også. Men bare for å ha sagt det: problemet over her hadde jeg i dag også. Og når jeg tilsist kom inn på krangle fikk jeg svare på enkelte innlegg, mens andre sa at jeg måtte logge inn først - så tydeligvis halvt innlogget bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 24. mai 2011 #4 Del Skrevet 24. mai 2011 Og nå er jeg innlogget på Ris&Ros og på Dib Skravle, men ikke på Dib krangle og ikke på anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2011 #5 Del Skrevet 27. mai 2011 Og det vedvarer. Samme hver dag. Bare i tilfelle dere trodde det var fiksa nå lizzom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 27. mai 2011 #6 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg tror de driver og bøller med deg, Luten ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 31. mai 2011 #7 Del Skrevet 31. mai 2011 De elsker meg her på ris/ros, så de vil sørge for at jeg alltid i hvert fall poster noe her. Og det gjør jeg jo. For her får jeg posta. På andre fora får jeg i øyeblikket IKKE det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 31. mai 2011 #8 Del Skrevet 31. mai 2011 Du er ikke svartelista altså? Og så får du bare lov å klage her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 31. mai 2011 #9 Del Skrevet 31. mai 2011 Jepp. Noen her er masochist. Når jeg har posta min daglige klage får jeg - etter bare en totretusen forsøk - faktisk poste annensteds også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 1. juni 2011 #10 Del Skrevet 1. juni 2011 Nååh <3 Det var jo riktig så hyggelig av dem daaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 6. juni 2011 #11 Del Skrevet 6. juni 2011 Ros. Ikke ris. I dag funka det faktisk som forutsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Romøren Skrevet 9. juni 2011 #12 Del Skrevet 9. juni 2011 Hyggelig med ros også :-) La oss krysse fingrene for at serverbyttet vårt også gjorde noe med innloggingsproblematikken. Hvis ikke, så fortsetter vi jakten på spøkelset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 14. juni 2011 #13 Del Skrevet 14. juni 2011 Spøkelset er i dag tilbake for fullt - er innlogga de fleste steder, men sliter på kranglesida - der er jeg logga inn på enkelte innlegg og ikke på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Romøren Skrevet 16. juni 2011 #14 Del Skrevet 16. juni 2011 Ikkje bra... Jeg har bedt tekniskgjengen sjekke det nærmere ut for å se om det er noen quickfixer vi kan få til nå før sommerferien. Er en sånn type feil som erfaringsmessig er vanskelig å rette fordi den dukker opp og forsvinner litt "umotivert" - når vi ikke klarer å se noe mønster i når det blir feil og når det er riktig, må man drive mye detektivarbeid for å finne hvor feilen ligger. I mellomtiden: Om du (eller andre) oppdager noen regelmessigheter i når dere er innlogget og når dere ikke er det (annet enn at det gjelder på kranglesida), så gi gjerne lyd fra dere her - det gjør at det muligens kan fikses raskere. :-) Hilsen Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2011 #15 Del Skrevet 17. juni 2011 Det funka fint i går kveld, men ikke nå i dag - kan ikke svare på krangle (ennå). Men vet ikke om det skyldes at det er den siden jeg går inn på FØR jeg logger meg inn alltid, for å se om det er noe jeg vil svare på, så skal prøve å se om det er enklere om jeg ikke har vært innom den først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 27. juni 2011 #16 Del Skrevet 27. juni 2011 Veit ikke om det er tida på døgnet, ser at forrige klage var på omtrent samme tid (dvs lunsj). Men i dag kan jeg ikke svare på innlegg på krangle, da er jeg ikke logget inn plutselig, men om jeg derimot ønsker å lage en ny tråd så er jeg innlogget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 27. juni 2011 #17 Del Skrevet 27. juni 2011 Heisann. Supert at du fortsetter å holde oss oppdatert om tingenes tilstand. Jeg melder videre. Godt poeng med at det kan være tidspunktet ja! Forresten: Morsomt nick! Jeg smiler hver gang jeg ser det! Hehe.. Hilsen Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 19. august 2011 #18 Del Skrevet 19. august 2011 Hei Elin, long time no see - for det har fungert i lang tid, hurra! Men nå er det som det var - innlogga andre steder, men ikke på krangle (som var den siden jeg stod på da jeg prøvde å logge inn). Samme tidspunkt ca også, formiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 21. august 2011 #19 Del Skrevet 21. august 2011 Hei sug lut. (ler fortsatt av navnet.. Hehe..) Søren da. Dette er så rart. I forrige uke testet de en del her inne og forhåpentligvis får jeg noen svar i morgen. Kommer tilbake! Takk igjen for at du er grei og sier i fra! Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 21. august 2011 #20 Del Skrevet 21. august 2011 Hei sug lut. (ler fortsatt av navnet.. Hehe..) Søren da. Dette er så rart. I forrige uke testet de en del her inne og forhåpentligvis får jeg noen svar i morgen. Kommer tilbake! Takk igjen for at du er grei og sier i fra! Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 23. august 2011 #21 Del Skrevet 23. august 2011 Nå i dag er alt lutter glede og null problemer, la det vare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 23. august 2011 #22 Del Skrevet 23. august 2011 Juhu! Da krysser jeg fingre for at problemene kanskje er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå