Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mens eg låg og sov inatt, låg sambo våken til kl 4 og kjente på at lille gutten sparket som en gal ! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, litt usikker på hvorfor du er irritert? Fordi han ikke vekte deg så dere var våkne sammen?

For min egen del ville jeg vært glad til for å få sove tross høy aktivitet i magen, for jeg våkner alltid når min holder på...

Skrevet

Er nok bare fordi eg nesten ikke kjenner noe til sparkene selv om dagene, kjenner de litt sånn i ny og ne. Trodde heller ikke at far kom til å kjenne sparkene så fort, er bare 18 uker. Men han var storfornøyd dagen etter :D er hans første barn, så er kanskje en smule mer spesielt for han :)

Skrevet

Aha - I see ;) Så du VILLE vært våken :) Min lille krabat var også tidlig aktiv, pappaen kjente det også på den tiden, hans første også :) Stor stas! Og som regel har jo vi mammane babyen for oss selv, så sikkert deilig for han å ha en "hemmelig" kosestund også! Min kjære sover som en stein om natta, og hadde nok ikke tenkt tanken på å være våken så lenge ;)

Skrevet

Ja, eg vil jo veldig gjerne kjenne litt mer enn 2-3 spark om gangen :) men hvis han bare skal være aktiv så sent på natten, så kan eg godt vente litt til :P

Tror nok far likte det veldig godt å være "alene" med babyen, for når babyen har sparket før har det omtrent alltid vært når far er ute av huset :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...