Gå til innhold

hva synes dere om disse to i lag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei pernille fra før og venter ei jente nå og vurderer bertine på henne:)

har også vurdert johanne og julianne....

hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns pernille og bertine høres kjempefint ut;)

Skrevet

Synes Pernille og Johanne klinger best jeg... :-) For meg assosieres Bertine mest med en sang av Løgnaslaget, men det betyr nok lite for andre enn Stavangerfolk... :-)

Skrevet

hehe ja, dem har jeg aldri hørt om:)

Johanne og Bertine var i grunnen de vi sto igjen med, men føler litt at Pernille og Bertine er litt samme type navn - litt søte, rampete og alternantive navn, mens Johanne er litt mer rolig og hverdagslig om du skjønner hva jeg mener. Om det blir Johanne så blir det mer oppkalling.

Jeg er litt typen til å "ikke la et hjerte stå igjen å blø", så jeg føler at det skal være litt likhet... Blir "urettferdig" for Pernille å ikke være oppkalt etter noen, mens for Johanne blir det urettferdig å få et "kjedelig" navn.

Sikkert bare hormonene som herjer:)

Skrevet

Jeg synes Pernille og bertine virkelig klimra sammen:)

Kjør på, for det navnet likte jeg:0)

Skrevet

ja, har vel egentlig bestemt oss for Bertine:)

Problemet vårt er at eldstejenta ikke klarer å skille Martine og Bertine. Hun har en jente i bhg som heter Martine og er vant til det navnet, men sikkert første gangen hun hører Bertine. Hver gang jeg sier at lille søster skal hete Bertine sier hun "nei, Martine" :)

Men hun lærer seg vel sikkert snart. Hadde det vært opp til storesøster hadde lillesøster hett Magnus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...