Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blir 4 mnd om en uke, og i dag begynte han å rulle fra rygg til mage :) Han er veldig sterk og drar seg opp i sittende med armene også. Ble bare så glad!!!!:)

Har har slitt mye med 3mnd kollikk og spente hele kroppen og beina mye. Så i følge fysioterapauten har han blitt "altfor" sterk i beina sine. Når han ligger på ryggen så løfter han opp rompa og hopper på en måte. Dette var visst ikke bra for vidre utvikling av magemusklene, og på sikt gjøre han tregere til å bruke magemusklene til å rulle fra rygg til mage påstod fysioterapauten. Men neida!! Her ruller vi og har det gøy :D Han tar godt i også når han ruller. Han skal ha tak i den leka :P

Flere som opplever dette??? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt her blir 4 mnd om ti dager og han og ruller fra rygg til mage. Han begynte faktisk med det når han var 11 uker.. Men han klarer ikke fra mage til rygg ennå. Sterk som bare det han her også, men han er veldig stor så kanskje det har noe å si. Morro er det hvertfall :)

Skrevet

Lillegutt her blir 4 mnd om ti dager og han og ruller fra rygg til mage. Han begynte faktisk med det når han var 11 uker.. Men han klarer ikke fra mage til rygg ennå. Sterk som bare det han her også, men han er veldig stor så kanskje det har noe å si. Morro er det hvertfall :)

Skrevet

Så moro da :) mini her er 4,5 nå og ruller fortsatt ikke... verken den ene eller andre veien, men med litt hjelp eller hvis han ligger på siden klarer han det fint... Han er også stor for alderen, så det har ingenting å si her i gården hvertfall :) alle er forskjellig og utviklinga går i rykk og napp... :)

Skrevet

Samme med gutten min også men han har "hoppet" siden han var 3-4 uker gammel.Setter beina nedi, og løfter opp rumpa. hehe Når han er glad og ivrig gjør han det hele tiden. Er kjempesterk i henda også og løfter seg opp. Samme med beina. Hvis jeg setter han på kne i fanget så reiser han seg opp. Kjempesterk. Han har rullet to ganger fra rygg til mage. Omvendt telles visst ikke som rulling i følge hs fordi de liksom har så dårlig balanse og hodet er så tung. Kaller det rulling jeg da men :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...