Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Jeg liker navnet godt, men vet ikke om flere som heter det enn sønnen til eelis+kian her på forumet.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Er nok et navn jeg kunne vennet meg til, klinger bra
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Synes dere det passer sammen med Elias da? Altså, navn til barn nummer 2, vil gjerne at navnene skal matche bittelitt.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Som noen over her sier, heter sønnen min Kian. Jeg syns det er et nydelig navn, det blir finere for hver gang jeg sier det. Det betyr konge, keiser eller høytstående, så betydningen er ikke verst, den heller. Gutten min kunne ikke hett noe annet :-)
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Og ja, Elias og Kian passer fint sammen!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Liker navnet kjempegodt og betydningen var jo veldig fin:) Noen synes det er litt spesiellt, litt ukjent antagelig. Men Kian er definitivt på min topp-liste:))
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Fint. Men her i landet er det mer et kjælenavn for Kristian.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 Beyond grusomt! Skikkelig jalla-slash-low-life-navn.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 I samme gate som Sander, Evander, Leander, Nathaniel, Liam, Leon, Emilian, Krisander, Carosander, Maximilian. Altså, GØRHARRY.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #16 Skrevet 9. mai 2011 Herlighet! Kan dere ikke være litt mindre kritiske da? Det er jo bare bra et vi er ulike og vil ha ulike navn på våre små! Tenk om alle skulle hete Martin og Jakob. Hadde ikke det blitt kjedelig? Kian klinger veldig bra! Det er kult og det er "trøkk i det navnet". Kian og Elias passer perfekt! Go for it!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #17 Skrevet 9. mai 2011 Sterkt og flott navn! Ser det er et par lenger oppi tråden som prøver seg på sosiale stigmatiseringer som de har null grunnlag for, komisk hvordan enkelte tror de har peiling basert på personlig smak :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #18 Skrevet 9. mai 2011 Tror de har peiling? Det eneste jeg gjør er å uttrykke min smak, tråden heter da vitterlig: Hva synes du om navnet Kian. Vel, _jeg_ synes det er i samme gate som de navnene jeg nevner, som _jeg_ synes er harry. Forøvrig noe som stemmer om de jeg kjenner og vet om, som velger disse type navnene. På den annen side har jeg aldri sagt noe stygt om det å _være_ typisk harry. Jeg svarer ærlig på spørsmålet. Flott for deg at du liker navnet, da har vi vidt forskjellig smak. ( Hadde jeg sunket ned på ditt nivå, hadde jeg sagt du hadde en utrolig mainstream, kjedelig, oppbrukt og harry smak, og at du tror du har peiling ) Du hadde kanskje ikke likt navnene til barna mine, men det hadde brydd meg midt bak. Mvh 23.40.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #19 Skrevet 9. mai 2011 sikkert jeg som er dum men hvordan utales det?
2_små_og_flere_grå Skrevet 9. mai 2011 #21 Skrevet 9. mai 2011 Ikke ett navn jeg selv ville valgt, men det er nok fordi det navnet er ganske ukjent for min del Er nok ett navn jeg må venne meg til.. synes ikke det var stygt, for all del.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #23 Skrevet 9. mai 2011 Så rart at Kian ska ha ulik betydning i land. I Danmark betyr det "antik". Enda et: KIAN m Usage: English, Irish Variant of CIAN CIAN m Usage: Irish, Irish Mythology Pronounced: KEE-an, KEEN Means "ancient" in Gaelic. This was the name of the mythical ancestor of the Cianachta in Irish legend. Cian was also the name of a son-in-law of Brian Boru Er forresten et navn jeg aldri ville bruk, rett og slett fordi det ikke er min smak.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #25 Skrevet 9. mai 2011 Den arabiske betydningen er som eelis+kian sier. Flott, sterkt navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå