Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Kian da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Han kjekke i homsepatruljen?

Skrevet

hvilken nasjonaliet?

Skrevet

Jeg liker navnet godt, men vet ikke om flere som heter det enn sønnen til eelis+kian her på forumet.

Skrevet

Er nok et navn jeg kunne vennet meg til, klinger bra

Skrevet

Synes dere det passer sammen med Elias da? Altså, navn til barn nummer 2, vil gjerne at navnene skal matche bittelitt.

Annonse

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Som noen over her sier, heter sønnen min Kian. Jeg syns det er et nydelig navn, det blir finere for hver gang jeg sier det.

Det betyr konge, keiser eller høytstående, så betydningen er ikke verst, den heller. Gutten min kunne ikke hett noe annet :-)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Og ja, Elias og Kian passer fint sammen!

Skrevet

Liker navnet kjempegodt og betydningen var jo veldig fin:)

Noen synes det er litt spesiellt, litt ukjent antagelig.

Men Kian er definitivt på min topp-liste:))

Skrevet

Fint. Men her i landet er det mer et kjælenavn for Kristian.

Skrevet

Beyond grusomt! Skikkelig jalla-slash-low-life-navn.

Skrevet

Hva med Skoda?

Eller Opel?

Annonse

Skrevet

I samme gate som Sander, Evander, Leander, Nathaniel, Liam, Leon, Emilian, Krisander, Carosander, Maximilian. Altså, GØRHARRY.

Skrevet

Herlighet! Kan dere ikke være litt mindre kritiske da? Det er jo bare bra et vi er ulike og vil ha ulike navn på våre små! Tenk om alle skulle hete Martin og Jakob. Hadde ikke det blitt kjedelig?

Kian klinger veldig bra! Det er kult og det er "trøkk i det navnet". ;)

Kian og Elias passer perfekt! Go for it!!

Skrevet

Sterkt og flott navn! Ser det er et par lenger oppi tråden som prøver seg på sosiale stigmatiseringer som de har null grunnlag for, komisk hvordan enkelte tror de har peiling basert på personlig smak :-)

Skrevet

Tror de har peiling?

Det eneste jeg gjør er å uttrykke min smak, tråden heter da vitterlig: Hva synes du om navnet Kian. Vel, _jeg_ synes det er i samme gate som de navnene jeg nevner, som _jeg_ synes er harry. Forøvrig noe som stemmer om de jeg kjenner og vet om, som velger disse type navnene. På den annen side har jeg aldri sagt noe stygt om det å _være_ typisk harry.

Jeg svarer ærlig på spørsmålet. Flott for deg at du liker navnet, da har vi vidt forskjellig smak. ( Hadde jeg sunket ned på ditt nivå, hadde jeg sagt du hadde en utrolig mainstream, kjedelig, oppbrukt og harry smak, og at du tror du har peiling )

Du hadde kanskje ikke likt navnene til barna mine, men det hadde brydd meg midt bak.

Mvh 23.40.

Skrevet

sikkert jeg som er dum men hvordan utales det?

Skrevet

Ikke ett navn jeg selv ville valgt, men det er nok fordi det navnet er ganske ukjent for min del ;)

Er nok ett navn jeg må venne meg til.. synes ikke det var stygt, for all del.

Skrevet

Blir ikke det veldig tungt på norsk?

Skrevet

Så rart at Kian ska ha ulik betydning i land. I Danmark betyr det "antik".

Enda et:

KIAN m

Usage: English, Irish

Variant of CIAN

CIAN m

Usage: Irish, Irish Mythology

Pronounced: KEE-an, KEEN

Means "ancient" in Gaelic. This was the name of the mythical ancestor of the Cianachta in Irish legend. Cian was also the name of a son-in-law of Brian Boru

Er forresten et navn jeg aldri ville bruk, rett og slett fordi det ikke er min smak.

Skrevet

Nei! *Leter etter liker ikke knappen*

Skrevet

Den arabiske betydningen er som eelis+kian sier.

Flott, sterkt navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...