StoltHønemor<3 Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Jeg synes tiden går så fort og tanken på at jeg er i min 33' uke er bare helt sykt! Jeg skjønner ikke dere som sier det går så tregt for jeg synes virkelig alle ukene bokstavelig talt har FLYDD forbi Jeg gleder meg bare mer og mer til å møte han prinsen, og synes det er helt fantastisk! Ha en flotters kveld Hilsen meg og bollemagen som hopper i alle retninger og hilser
prøverigjen:) Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 så koselig innlegg;) går bra her og;) nydelig med dette været så heldige vi er som skal ha barn på denne årstiden;)
gta3 Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Så fint at det bra! For de av oss som sliter med ulike svangerskapsplager som gjør at vi ikke kjenner vår egen kropp og får fler begrensninger i forhold til bevegelse etc enn hva som er o.k blir dagene lange- spesielt på slutten når en liksom ser "mållinja". Men det er viktig å fokusere på den fantastiske premien vi får til slutt og kose seg med det en kan slik som f.eks fint vær o.l. ¨Så må en bare krysse fingre for at alt blir bra når nurket er født:-)
StoltHønemor<3 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2011 Ja, premien er uvurdelig stor! Vi er heldige alle sammen:)
StoltHønemor<3 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2011 Prøveriigjen:) høygravid; Ja, vi er heldige med været og får håpe dette været! Vi får håpe det holder seg:) Ja, vi har en herlig årstid å få barn på når har du termin da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå