Gå til innhold

Noen spm dersom noen har litt tid til å se på meg?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt generelle spm som jeg hadde satt stor pris på om noen kunne tatt seg tid til å se på og se om de fikk opp noe:)

Fdato: 280881

1. Termin 17. juni. Når fødsel? Stor/liten baby? Formen etter fødsel? Grei barseltid?

2. Økonomi. Hvordan ser økonomien framover ut for min del?

3. Jobb. Vil det dukke opp en ny jobb til meg i løpet av 2011, eller i starten av 2012? Noe i samme gata som det jeg gjør nå, eller blir det nye, spennende utfordringer?

Håper noen har tid og får opp noe spennende;) På forhånd, takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ganske sliten nå så kan se på dge i morgen vist du dytter opp da :D

Skrevet

Takk for det:) Da dytter jeg opp!:) Håper flere vil se litt:)

Skrevet

*Opp*

Skrevet

*Opp*

Skrevet

Dytter igjen om noen har tid:)

Skrevet

Hei,

Får du jente nå? Jeg får opp 2 jenter og 1 gutt på deg. Kan du ha gutt og jente fra før av?

Jeg får opp datoene 18. og 21. juni. Har du lagt på deg mye? Jeg får opp litt størrelse på babyen, men jeg tror du vet sånn ca hvor stor den blir. Mellom 3700 g og 4200 g.

Jeg tror formen din og barseltiden kommer til å gå akkurat sånn som du legger opp til det selv. Det går mye på innstillingen din. Den fysiske helsa di og alt rundt dette får jeg inn som helt normalt. Det er mer psyken og hvordan du tar ting som har noe å si her. Prøv å ha en positiv innstilling, så får du det mye hyggeligere og bedre med deg selv også!

Økonomien får jeg ikke noe spesielt inn på, men jeg tror du skal være litt forsiktig med shoppingen i barseltiden :) Prøv å hold deg til budsjettet ditt, så går det fint. Er du alene med barna? Får bare inn deg rundt barna og som inntektskilde...

Det er ikke rom for de største krumspringene framover. Det kan være lurt å prøve å legge av litt penger. Får inn at du blir hjemme litt lenger enn du hadde tenkt, så det kan være godt å ha litt i reserve da. Har ikke følelse av at du skal ut igjen i jobb det første året. Kanskje det drøyer 1,5 år også? Jeg får inn at det blir litt det samme du holder på med nå, men at det ligger nye utfordringer for deg når barna blir litt større. Kanskje noe videreutdanning også om 3-5 år? Jeg får opp både kontor/resepsjon/hotell og barn rundt deg (skole/barnehage) når du jobber. Kan dette stemme?

Lykke til!

Skrevet

Hei, Sanna28:) Tusen takk for svar! Det var kjempehyggelig:)

Har to gutter fra før, men stemmer at jeg venter jente nå, ja:) Lagt på meg 15kg, ble 20kg med de andre to, men ettersom jeg nå hadde 5kg igjen fra forrige svangerskap er jeg jo for så vidt like tung som jeg var ved begge fødslene sist... Dersom jenta blir såpass stor blir hun den tyngste babyen jeg har født iallfall.

Du har nok veldig rett i at det er den psykiske delen av barseltida som blir den største utfordringen;) Der må jeg jobbe litt med meg selv før fødsel så jeg klarer å være litt mer positiv, ja...

Ang økonomi så håper jeg det holder godt å holde seg til budsjettet mitt, ja... Er litt mye utgifter for øyeblikket pluss jobbslutt, så derfor litt bekymring... Er ikke alene med barna. Har en mann som også jobber fullt, men vi er veldig avhengig av to inntekter, så det at du kun får opp meg rundt barna og som inntektskilde kan fint være at jeg nå skal ta en mye større del av permisjonen enn det jeg har gjort de andre gangene, samt at jeg fokuserer veldig mye på å skulle finne meg ny jobb... Håper og tror det ikke drøyer såpass lenge som du får opp ifht ny jobb... Videreutdanning er noe jeg også tenker på. Jobber ikke med noe av det du får opp... For tiden jobber jeg som ingeniør, men ønsker å utforske litt andre sider av yrkeslivet når jeg nå har sjansen, samtidig som jeg kvier meg litt for å ta en altfor ambisiøs jobb i og med at vi har 3 små barn...

Håper du leser tilbakemld jeg gir deg her, eller så lager jeg en ny tråd litt seinere:) Takk igjen for at du hadde tid! Kjempespennende å lese hva du hadde å si:)

Skrevet

*Opp*

Skrevet

Dytter opp for å mase på mtp;)

Skrevet

sorry for eg ikke har sett på deg :(

Får opp et tall på deg så mulig du førder før den 10 juni :) Men det kan og vere at du kan gå 9 dager over tiden :(

Får opp en ikke så stor baby.. rundt 3200 g 3400g

Sliten blir du, men ellers alt bra. Noe som eg vil si ligger der for at ikke alt er så bra med deg, men det kan vere evt du sliter med noe no eller dte kommer etter fødsel..

Skrevet

Hei igjen, -mtp-! Beklager maset... Tusen takk for at du så på meg:) Skjønner at det ikke kan passe bestandig, da det er mange som roper på deg her inne og jeg hadde fryktelig mange spm...

Jeg håper veldig at tallet du fikk opp betyr før 10. juni og ikke 9 dager over;) Ang at jeg ikke har det så bra så gruer jeg meg veldig til fødsel denne gang, pluss at jeg har slitt med en del vondter og allikevel pushet meg til å jobbe en del overtid nå i tida før permisjonsstart, så jeg føler meg veldig sliten, lei og "redd" for fødsel...

Str på babyen er midt mellom de to jeg har, så høres fornuftig ut.

Tusen takk for svar, og håper du leser tilbakemld mi her, eller så lager jeg en egen tråd til deg. Gir uansett tilbakemld etter fødsel:) Ha en fin dag og helg!

Skrevet

Dytter opp til -mtp- så du kanskje leser tilbakemld:) Ha en god kveld!

Skrevet

no har eg lest den :P Håper du slipper å gå over denne gangen :) Det er ike noe å grune seg til fødselen den komemr til å gå så fint atte :)

kjenner selv den speningen rundt fødsel da eg hadde den men guuuud så eg gledet meg til å få barna i armene og se hva kjønn og hvordan de sog ut... hihi

Skrevet

Hehe... Så flott at du fikk lest den:) Gleder meg veldig til vel overstått, ja! Kjenner også at jo mer overskudd jeg har, jo mer positiv blir jeg med tankene om fødsel, så jeg får ta meg litt sammen og slappe av framover nå... Kjempespennende hvordan de ser ut! Vi vet kjønn fra ul, altfor nysgjerrig til å la være, så det blir nok ingen overraskelse;) Ha en fortsatt flott kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...