alltid en sliter Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Begynner å bli litt fortvilet...... :/ Er i uke 6,men symptomene er minimale.. Har litt murringer , brystvortene klør og er LITT ømme,blir fort trøtt og en del humørsvinginger og fryser mye. Har ikke hatt feste blødning. Sist jeg var gravid hadde jeg sykt ømme bryster og konstant trøtt og hadde feste blødning det svangerskapet endte i en SA. Så jeg klarer ikke å slappe av... syns det er for lite symptomer til å ha tro til at dette skal gå bra.. Har fått time til UL,men det er ikke før 18.mai. Jordmoren ville ikke ta ul i uke 6 hun syns det er vanskeligere å finne hjerte da,så hun sto på sitt.. Jeg ga meg på den, mye fordi hun var flink til å forklare årsakene og at jeg faktisk fikk tid kl 16 på ettermiddagen. Men alikevel vel går jeg og sjekker med jevne mellom rom om det er komt blødninger..... Føler jeg blir snart ko ko ko ko ko ko.. Noen som har det likt som meg??
LilleV1 Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Hei.. Jeg har det akkurat som deg... Er 6 uker i morgen: og har minimalt med symptomer... Hadde selv en MA i slutten av febr (da hadde jeg ALLE symptomer) Time til tidlg UL 19 mai.. Er spent Meeen... prøver å ikke tenke så mye på det.. Skal vel bare være glade for at vi ikke har noen "plager"
shalin Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Når jeg var gravid med datra mi hadde jeg overhodet ingen symptomer,jeg var ikke kvalm en dag,jeg hadde et flott svangerskap,så vær glad for at dere slipper kvalme og andre plager:-)
petitt Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Slapp av, du er bare overbekymret. Da jeg gikk med min første skjønte jeg ikke at jeg var gravid engang før jeg var 10 + uker på vei, ikke fordi jeg hadde symptomer, men fordi jeg hadde ikke fått mensen på ei stund. Jeg hadde ingen symptomer overhodet jeg, bortsett fra at magen sakte kom da jeg var rundt 5 mnd. på vei. Denne gangen hadde jeg ingen symptomer før jeg var rundt 7-8 uker. Håp du at du slipper symptomene du går å venter på. Ta det med ro, du har ikke godt av å stresse sånn.
Peispå! Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Hei, hei! Ta det heeelt med ro, vet det er lettere sagt enn gjort. Etter et sv.skap og 2MA der jeg hadde ALT av symptomer,kvalme og div, opplevde jeg nå det samme som dere. Ingen tissing om natta, ingen spesiell kvalme, ingen ømme pupper,ingen uren hud.o.s.v Ting jeg har opplevd ved hver graviditet. Var urolig og engstelig, men lillegull er i storform|!! Snart fullgåtte 32 uker og det jeg manglet av gravidplager i begynnelsen, har til gjengjeld meldt seg nå. (Hodepine, bekkenløsning, vann i kroppen..) Nyyyyyt denne tiden, hvor mange er kjempedårlig form! Vet at dagene går fryktelig sent, men om ikke lenge vil dere forhåpentligvis få se lille huleboer på ul. Heller ikke glem at symptomene fortsatt kan komme i fullt monn.... Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå