Mamita_Linda Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Hva er det? som om man har urinveisinfesjon? kjennes ut som noen stikker en kniv rett oppi? men tar jo urin-prøver hver kontroll og alt er bra.. så har ingen infeksjon..
A_K Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Hei:) dette er hodet som er i ferd med å feste seg og bitter seg nedover. Stikkingene er nerver som blir liggende i klem i forbindelse med dette. Kan være veldig smertefullt, jeg har hatt mye av det. Synes ofte det hjelper å gå på do, tømme blæra altså, eller legge meg ned litt. Ikke så lett hvis man står i butikken men....
SuperMoM <3 Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Kjenner på det selv akkurat nå,og aner ikke hva det er. Ubehagelig som fy,men ikke noe urinveisinfeksjon her. Ikke der det kommer fra den stikkinga her Ikke hodet som er på vei ned for å feste seg her iallfall ^^,
Fru-MammaVims Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 jeg har også hatt det slik siden jeg var 29 uker. er nå i uke 32+2 og var på sykehuset sist uke for å se om hode hadde festet seg. det hadde det ikke men de lå langt nede så det var pga press fra hodet å at ligamentene strakk seg som gjorde at jeg hadde disse stikkningene i underlivet..
Strandloppa og lillebror Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Det er nok hodet til baby som du kjenner. Ikke nødvendigvis at det fester seg, men at det ligger langt ned og klemmer på nerver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå